نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آذر 1395 - 16:18
فرمانده مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد:
۳۰ عنوان برنامه در هفته بسیج توسط بسیج عشایر استان برگزار می شود
فرمانده مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد برنامه های این نهاد در هفته بسیج را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، جاماسب بهمنیار فرمانده مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: برگزاری کارگاه روشنگری و بصیرتی، افتتاح ۳ طرح اقتصاد مقاومتی، پیاده روی خاتنوادگی، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مهارت بانوان،سرکشی از خانوده شهدای عشایر استان، گارگاه مهارت های زندگی برای دختران، برگزای هیئت منظران موعودو کارگاه افزایش جمعیت از جمله برنامه های است که در این هفته برگزار می شود.

بهمنیار از برگزاری یادواره شهدای عشایر در سرآبتاوه و روستای گنجه ای خبر داد و افزود: هدف از برگزاری این یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبیین سیره عملی شهدا برای نسل جوان است.

این مسئول همچنین از برگزاری یادواره شهید شاخص کشوری «حاج حسن حسن آباد» روز سوم آبان ماه سالجاری در مورزرد زیلایی خبر داد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۳۰ عنوان برنامه با ۴۵ موضوع در هفته بسیج توسط بسیج عشایر در سطح استان برگزار می شود، بیان کرد: برگزاری مسابقات بومی و محلی، برگزاری میقات صالحان در مصلی‌های نماز جمعه شهرهای یاسوج و مارگون را از دیگر برنامه‌های فرهنگی سپاه عشایر است.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی