نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. آذر 1395 - 17:13
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
اقتصادی بودن طرح های پیشنهادی تولیدی قبل از اجرا بررسی شوند
بیست و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سالن اجتماعات استانداری به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و با دستور کار بررسی و حل مشکلات واحدهای تولیدی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، در این نشست مشکلات واحدهای تولیدی و خدماتی از جمله واحدهای تولیدی شن و ماسه شهرستان های کهگیلویه، چرام، و لنده، تعاونی 3702 پودر سنگ و ریگ مارون، طرح جایگاه اختصاصی پمپ بنزین ضیایی در دهدشت و طرح احداث پمپ بنزین در منطقه اکبرآباد بررسی شد و تصمیماتی در خصوص رفع مشکلات آنان اتخاذ گردید.

 

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: دستگاه ها قبل از اینکه طرح اقتصادی را تصویب کنند امور کارشناسی آن را به صورت کامل انجام داده و مجوزهای لازم در زمینه منابع طبیعی، محیط زیست، راه را اخذ کنند.

مجید محنایی، افزود: با انجام این موارد طرح های اقتصادی و تولیدی در هنگام اجرایی شدن با مشکلات کمتری روبرو می شوند.

وی، بر ضرورت تهیه طرح توجیهی قابل دفاع و کشارسناسی شده برای طرح های تولیدی تأکید کرد و گفت: بانک های عامل طرح های اقتصادی را بر اساس سیاست های رونق تولید بررسی و در خصوص اعطای تسهیلات، امهال، تقسیط بدهی اقدام کنند.

محنایی، همچنین توجیه پذیری طرح های تولیدی، خدماتی را از نظر اقتصادی ضروری دانست و گفت: دستگاه های مربوطه در وهله اول طرح های توجیهی پیشنهادی را از نظر اقتصادی و برگشت پذیری سرمایه بررسی نمایند.

همچنین در این نشست رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج خواستار تشکیل کمیسیون اصلاح و رفع قوانین مزاحم کسب و کار در کهگیلویه و بویراحمد شد.

جبار کیانی، با بیان اینکه سرمایه گذاران برای فعالیت در نقاط مختلف استان با موانعی از سوی دستگاه‌های اجرایی مواجه هستند اظهار داشت: برای برطرف کردن این مشکلات، کمیسیون رفع قوانین مزاحم کسب و کار در استان تشکیل شود.

وی افزود: بر این اساس، باید برش استانی آن دسته از قوانینی که مزاحم سرمایه گذاری هستند استخراج شده و برای رفع این مشکل تصمیم گیری شود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی