نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. آذر 1395 - 11:01
امام جمعه شهر مارگون با بیان اینکه نام استان کهگیلویه وبویراحمد از اصالت و ریشه مردمی استخراج شده است گفت: به جای تغییر نام استان چاره ای برای مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم کنید.

حجت الاسلام حاج خواجه پور امام جمعه مارگون گفت: نام استان کهگیلویه وبویراحمد ازاصالت و ریشه مردمی استخراج شده و با تغییر نام طبعاً احساسات مردم استان جریحه دارمی شود.

 

وی بیان کرد: اگر مسئولین ارشد کشوری به این استان می آیند و نمی توانند نام استان را خوب تلفظ کنند، عیب از استان نیست، عیب ازمسئولی است که به این استان دیر سفر می کند و در رفع مشکلات این استان کوتاهی می کنند.

خواجه پور با بیان اینکه: معضلات اجتماعی مردم این استان، فقر، بیکاری، اعتیاد، ازدواج، تکدی گری، بدحجابی، کم رنگ شدن فضای دینی و فرهنگی است گفت: به جای تغییر نام استان چاره ای برای مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم کنید.

 

امام جمعه مارگون گفت: مسئولین استان و کسانی که نظر به تغییر نام این استان دارند به جای حواشی به رفع معضلات و مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم بپردازند.

 

وی افزود: دولتمردان به جای اینکه به واژه ارزشی تدبیر و امید حساسیت نشان بدهند، که ببیند در قبال این واژه ارزشی چه کرده است، دربرابر لغو کنسرت ها و سخنرانی بعضی ازنمایندگان حساسیت نشان می دهند.

خواجه پور گفت: همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند: تمدید تحریم های ۱۰ساله، همان نقض برجام است، لذا مسئولین دولت باید به فرامین مقام معظم رهبری عمل کنند و از دشمنی همچون آمریکا خوشبین نباشند و شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی واقدام وعمل توجه جدی کنند و آن را درجامعه محقق کنند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی