نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آذر 1395 - 12:41
فعال فرهنگی و نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس سورای اسلامی گفت: تمام عزتی که ما الان داریم همه به برکت استکبار ستیزی است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل،، ستار هدایت خواه در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج اظهار کرد:دانشجو  در وهله نخست باید نسبت به مسائل سیاسی جامعه خودش چه در سطح ملی و چه در سطح استانی باید حساس باشد و در عرصه سیاسی حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه در وهله دوم نیز باید جهت گیری در این حضور آگاهانه و همراه مبارزه با ظلم و  استکبار باشد، گفت:پیام روز 16 آذر اعتراض دانشجویان به سفر نیکسون به ایران و حمایت از کودتای 28 مرداد است.

روح 16 آذر استکبار ستیزی است

هدایت خواه ابراز داشت: اساساً کسی خودش را مسلمان بداند، اما در مسائل سیاسی و استکبار ستیزی حضور نداشته باشد مسلمان نیست که این صحبت بنده نیست بلکه سخن پیامبر(ص) است.

وی با اشره به اینکه حضور مومنانه در عرصه های سیاسی یک نوع عبادت است، ابراز داشت: کسانی که باعث ایجاد محدودیت ها می شوند، استکبار ستیز نیستند بلکه همیار دشمن هستند.

 نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس سورای اسلامی عنوان کرد: کسی که بدون بصیرت کاری یا به راهی می رود، مانند نابینایی است که هیچ جا را نمی بیند و برای حضور در عرصه سیاسی ضروری ولازم است که دانشجو سه شرط مهم آگاهی، بصیرت و استکبار ستیزی را بداند

لغو سخنرانی در دانشگا های در سرا سر کشور 

وی با بیان اینکه در روز دانشجو در سراسر کشور سخنرانی تعدادی را لغو و افرادی که به آنها نیز اجازه سخنرانی داده شد،افزود: آنها هیچ سخنی در مورد استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم عنوان نکردند.

هدایت خواه بیان کرد: فطرت دانشجو بیدار وپاک است و به راحتی آلودگی ها و ظالم و سلطه گری معترض است و با  آن بصیرتی که گفتیم دانشجو به راحتی میدان را تشخیص می هد.

این فعال فرهنگی عنوان کرد:قران نیز می فرماید نه ظلم کنید و نه زیر بار ظلم بروید، ظلم پذیری مشارکت در ظلم است و به ستمگران تکیه و اعتماد نکنید و با آنها همکاری نکنید.

وی گفت: در روز قیامت منادی فریاد می زند کجایند یاران ستمگران، پس ما می بینیم که قران آیات زیادی در مورد ظلم ستیزی دارد.

هدایت خواه افزود: قران می فرماید که هر کسی در برابر ظلم می جنگد، باید پیکار کنید و به کمک آنها بروید.

 نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس سورای اسلامی ابراز داشت: ما در کشوری هستیم که انقلاب کرده است، هزینه های زیادی برای انقلاب شده است، وظیفه ماست که در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کنیم و مسلمانان را در دنیا حمایت کنیم.

شرایط امروزی و وضعیتی که ما در آن قرار گرفتیم مبارزه با استکبار را می طلبد

هدایت خواه  اظهار کرد: این همه شهید دادیم که در مقابل ظلم استکبار ایستادگی کنیم و کسانی که الان می گویندشعار مرگ بر آمریکا در آن سالها عنوان شد و نیازی نیست امروز گفته شود، شما بروید سخنرانی امام خمینی(ره) در سال 42 در مورد کاپیتالاسیون را بخوانید.

تمام عزتی که ما الان داریم همه به برکت استکبار ستیزی ماست

وی بیان کرد: آنها می گویند بشار اسد و حزب الله باید بروند ما گفتیم باید بمانند.

هدایت خواه افزود: روز دانشجو و پیام آن حضور همراه با معرفت و بصیرت در عرصه سیاسی مراقبت از توطئه های استکبار و مقابله با طراحی های استکبار را داردو کسانی اگر علیه این را تعریف کنند ظالم و خیانتکار هستند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی