نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. آذر 1395 - 13:29
مدیرکل دفتر فنی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: واگذاری طرح های عمرانی از فرسودگی آنان جلوگیری می کنند و مانع از دلسرد شدن مردم می شود.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، حسین کاظمی مدیرکل دفتر فنی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : طرح های عمرانی استان به دو دلیل عدم خود باوری مدیران و همچنین تاکید بر دولتی بودن طرح ها و وابستگی به آنان، تا کنون به بخش خصوصی واگذار نشده اند.

وی افزود: واگذاری طرح های عمرانی از فرسودگی آنان جلوگیری می کنند و مانع از دلسرد شدن مردم شده و انتظار آنان از پروژه های عمرانی را برآورده می کند.

کاظمی گفت:  طرح های عمرانی قابل واگذاری استانی و شهرستانی ورزش و جوانان،  میراث فرهنگی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آب و فاضلاب بررسی شدند.

وی افزود: چمن مصنوعی مجموعه کوثر،  چمن مصنوعی کرد لاغری، زمین چمن لیکک، چمن شماره 2 یاسوج، زمین شهرستان لنده،  خوابگاه شهید پایدار، پروژه های ورزش و جوانان،  آبشار تنگ تامرادی، تنگ گنجه ای، شلال دان باشت و باغ فردوس گچساران پروژه های قابل واگذاری میراث فرهنگی و گردشگری هستند.

کاظمی در پایان گفت: پروژه های تالار فرهنگی هنری یاسوج و مجتمع فرهنگی گچساران از پروژه های قابل واگذاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین طرح های احداث و تکمیل تاسیسات زیربنایی مجتمع های پرورش ماهی در سطح استانی و طرح های پرورش گلخانه ای و دامپروری را از دیگر طرح ها دانست.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی