نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. آذر 1395 - 10:34
کارگردان و تهییه کننده فیلم «سربازخانه خانم‌ها» گفت: ساخت این فیلم که از آن به عنوان ماندگارترین اثر سینمایی استان کهگیلویه و بویراحمد و حتی سینمای دفاع مقدس یاد می‌شود به زودی آغاز می‌شود و نیازمند حمایت مسؤولان استانی برای ساخت این اثر دفاع مقدس هستند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، محسن کیانی کاردان و تهیه کننده فیلم گفت: تمامی مراحل تصویربرداری «سربازخانه خانم‌ها» در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌شود و همین امر می‌طلبد تمامی دستگاه‌ها و نهادهای استانی ما را در ساخت این فیلم سینمایی را یاری کنند تا شاهد تولید اثری ماندگار، بی‌نقص و مخاطب‌پسند باشیم.

 

کیانی گفت: برای انتخاب تهیه کننده این اثر سینمایی با مشکلاتی مواجه بوده و تهیه‌کنندگان برای پذیرش حمایت از این اثر خواستار امتیازاتی از من شدند اما این کار توسط خودم در این استان ساخته خواهد شد.

 

این کارگردان هم استانی گفت: با چند تهیه کننده مطرح سینمایی صحبت کردم اما آنان از ما خواستند که فیلمنامه را به آنها واگذار کنم و تنها کارگردان این اثر باشم اما مخالفتم را با این موضوع اعلام کردم و می‌خواهم این اثر خاص سینمایی با نام استان کهگیلویه و بویراحمد و در خود این استان تولید شود.

 

وی با اشاره به اینکه در این اثر سینمایی نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد، افزود: علی اسکندری به عنوان دیگر تهیه کننده این فیلم انتخاب شده و مرحله انتخاب بازیگر را پشت سر گذاشته ایم.

 

کیانی با اشاره به خاص بودن و ماندگاری اثر سینمایی که برای نخستین بار به نقش زنان در پاسداری از جمهوری اسلامی و شهدای زن پرداخته، گفت: انتظار می‌رود مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد و تمامی ادارات نهایت همکاری و تلاش خود را برای ساخت این اثر سینمایی انجام دهند تا کاری مخاطب‌پسند و در خور شأن تولید شود.

 

کارگردان و نویسنده این اثر سینمایی بیان کرد: هزینه تولید این فیلم 500 میلیون تومان برآورد شده و در صورت همکاری ادارات و نهادهای استانی این هزینه کاهش می‌یابد.

 

وی بیان کرد: از نظر من هنر قیمت مادی ندارد و قیمت آن معنوی است و فقط یک هنرمند ارزش معنوی آن را می‌داند و من از اینکه اثر هنری‌ام را با مبلغ چند ده میلیونی پیشنهادی از سوی تهیه‌کنندگان نفروختم و حاضر به تولید آن با هزینه‌ای اندک در استان خودم شدم هرگز پشیمان نیستم و از اینکه این فیلم در استان خودم تهیه و تولید شود بسیار خوش‌بین و امیدوارم.

 

کیانی کفت: از بین 185 بازیگر تهرانی که اعلام آمادگی برای بازی در فیلم سربازخانه خانم ها کرده بودند پس از سه مرحله تست بازیگری و بررسی سوابق هنری و سطح بازی آنها توسط گروه کارگردانی ، بالاخره 15 نفر انتخاب شدند.

 

وی با بیان اینکه تعداد پنج نفر دیگر از بازیگران در فهرست انتخابی بصورت رزرو قرار دارد که در صورت نیاز از آنها دعوت بعمل می آید گفت: در ضمن مابقی بازیگران این فیلم از طریق تست بازیگری در شهرهای یاسوج و شیراز انتخاب می شوند.

 

محسن کیانی افراد زیر را به عنوان 15 بازیگر انتخاب شده معرفی کرد:

محسن خرم دره، کبری گودرزی، شهرزاد ضرغامی، گلایول زرین مکان، پرستو آراسته، سارا فلاحی، نیلوفر امانتچی، ستاره صادقی، صدف محمدی،میترا عابدینی، لیلا حسنی، زهرا محمدی، راحیل محمدجانی، پانی افشار، پریسا خادم

 

در تولید این اثر سینمایی دفاع مقدس نیلوفر روستا به عنوان دستیار دوم کارگردان از طرف محسن کیانی معرفی شد.

 

تصاویر بازیگران انتخاب شده تا این مرحله در را می توانید در زیر ببینید:

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی