نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. آذر 1395 - 19:54
مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد
وجود تکفیری ها در جهارن عامل تشتت میان جامعه اسلامی است
مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوام رژیم غاثب اسرائیل در پرتو تشتتی است که در وحدت میان جامعه بوجود آمده است و نتیجه اش بوجود آمدن تکفیری ها است

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور با بیان اینکه مقوله وحدت در همه ابعاد فراگیر است و در شریعت اسلام بر این موضوع  تاکید بسیار شده گفت: وحدت نقش حیاطی در پیشبرد اهداف هر ملتی و کشوری دارد.

 

وی گفت: اگر هر کسی در جامعه ای ساز خود را کوک کند فارغ از صداهای دیگر نوعی استبداد است.

 

جنتی پور گفت: اگر در دین و به طور کلی در مسائل روز جامعه افراط و تفریط کنیم خلاف مشی اسلام عمل کرده ایم و اگر به هر ریسمانی بجز ریسمان الهی چنگ بزنیم و حول محور دین نباشد، پوشالی است.

 

وی افزود: در نظام ما ولی فقیه محور وحدت است و باید در تمام مسائل دینی و حکومتی فصل الخطاب باشد و این خود بزرگترین امتیاز است.

 

جنتی پور گفت: دوام رژیم غاثب اسرائیل در پرتو تشتتی است که در وحدت میان جامعه بوجود آمده است و نتیجه اش بوجود آمدن تکفیری ها است.

 

مدیر کل اوقاف استان کفت: مشکل جامعه امروزی ما شیعه و سنی نیست، بلکه چیزهایی است که دشمن به خورد جامعه داده است.

 

وی با بیان اینکه غفلت از وحدت جهان اسلام وقایعی است که به طرق مختلف در کشور های اسلامی رخ می دهد افزود: با خونریزی های زیاد در کشور های اسلامی دشمن می خواهد چهره ترسناکی از جامعه اسلامی ترسیم کند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا