نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. دى 1395 - 9:01
اقتصاد دان کهگیلویه و بویراحمدی؛
فضای کسب و کار در کهگیلویه و بویراحمد بشدت معیوب است
اقتصاد دان کهگیلویه و بویراحمدی گفت: فضای کسب و کار در استان بشدت آسیب دیده، معیوب و پایین تر از نرم های قابل قبول و حداقلی میانگین کشوری است.

سید احسان عسگری اقتصاددان کهگیلویه و بویراحمدی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری چهارفصل گفت: برای پویایی اقتصاد استان اولین گامی باید برداشته شود این است که مدیریت های سیاست زده کنار بروند و افراد متخصص و علمی و صاحب نظر بر مسند مدیریت های اقتصادی استان بنشینند.

 

وی با بیان اینکه در جهت ارتقای فضای کسب و کار باید تشکل های مردم نهاد را فعال کنیم گفت: فضای کسب و کار در استان بشدت آسیب دیده، معیوب و پایین تر از نرم های قابل قبول و حداقلی میانگین کشوری است.

 

عسگری در خصوص واحد های تعطیل شده در سطح استان گف: راه اندازه کردن خوب است و لیکن باید ببینیم واحد های تولید چرا تعطیل شده اند و عوامل تعطیلی را حذف کنیم.

 

وی گفت: تحت شرایط فعلی اگر این واحد های تولیدی را که غیرفعال شده اند راه اندازی کنیم بعد از دو سال مجدد به حالت غیر فعال در می آیند.

 

این اقتصاد دان هم استانی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در دو رکن تاثیر گذار است گفت: مدیریت منابع انسانی اقتصاد مقاومتی را شکل می دهد و شکوفا می کند.

 

وی افزود: هر اندازه قوانین خوبی داشته باشیم اما اگر مدیریت های ما سیاست زده باشد اقتصاد مقاومتی بخوبی شکل نمی گیرد.

 

عسگری گفت: باید قوانین اصلاح پولی و بانکی، حرکت های جمعی، نهاد پولی، نهاد های سرمایه های گذاری را هماهنگ کنیم تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی را جلوه عمل بپوشانیم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی