نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. دى 1395 - 10:28
مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد گفت: از زمانی که تصدی این سازمان را بعهده گرفتم 310 امام زاده وجود داشت و با پالایشی که انجام گرفته الان به 225 امام زاده تقلیل یافته اند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد در خصوص امام زاده هایی که شجره نامه ندارند گفت: همان اندازه که مورد تکریم و احترام مردم بوده و از اول مردم برکات و کراماتی از آن ها دیده اند و حاجاتی از آنها گرفته اند کافی است.

 

وی گفت: این تکریم ها دلیل بر این است که شخصیت های استثنایی، دارای جایگاه معنوی هستند و همانطور که رهبری فرمودند خیلی توجه نکنید که بقعه ای تذکره داشته یا نه.

 

جنتی پور با بیان اینکه خیلی از امام زاده ها را از آنها اطلاعاتی نداریم گفت: این افراد سادات جلیل القدر و نوادگان ائمه بودند که تحت پیگرد دستگاه طاغوت بودند و بخاطر اینکه در ایران دوران خفقان بوده خیلی از آنها از نمایان کردن نسبشان معذور بودند.

 

وی بیان کرد: از زمانی که تصدی این سازمان را بعهده گرفتم 310 امام زاده وجود داشت و با پالایشی که انجام گرفته الان به 225 امام زاده تقلیل یافته اند.

 

مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد گفت: علت این پالایش این بوده که تعدادی به صورت تکراری آورده شده بودند و تعدادی هم قبر علمایی بود که به عنوان امام زاده می شناختند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی