نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. دى 1395 - 9:08
مربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج با بیان اینکه با هزینه های شخصی هم باشد به عشق هواداران تیم تا اخر بازی می کنیم گفت: با برد تیم اراکی یکی از مدعیان صعود به لیگ یک خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، طاهر خرسند مربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج با بیان اینکه این تیم با حضور بازیکنان بومی و چند نفر از بازیکنان غیر بومی دو جلسه تمرین تاکتیکی قبل از بازی پیش رو داشته با تمام توان به مصاف تیم شهرداری اراک میریم.

 

خرسند با بیان اینکه وضعیت مالی تیم مشخص نبود تمرینات تیم را برگزار کردیم گفت: دو جلسه تمرین در زمینی که هشت تیم باشگاهی همزمان تمرین می کنندشایسته این تیم استان نیست.

وی در خصوص وضعیت زاگرس در جدول رده بندی گفت: با یک بازی کمتر نسبت به بقیه تیم ها در رده هشتم جدول قرار گرفته ایم.

 

* با برد تیم اراکی یکی از مدعیان صعود خواهیم بود

 

خرسند عنوان کرد: با برد برابر تیم اراکی و بهبود وضعیت تیم در جدول یکی از مدعیان صعود به لیگ یک خواهیم بود.

 

مربی تیم زاگرس با بیان اینکه تیم اراکی زیر نظر شهرداری این شهر است و از لحاط مالی وضعیت خوبی دارند گفت: با شناختی که از این تیم داریم و آنالیزهایی که شده با کمی کار دفاعی این تیم را می بریم.

 

* به عشق هواداران با هزینه شخصی بازی می کنیم

 

وی با گلایه از مسئولین استانی گفت: با هزینه های شخصی هم باشد به عشق هواداران تیم تا اخر بازی می کنیم.

 

این مربی هم استانی گفت: در زمان حضور مربیان غیر بومی در استان همه نوع امکانات برای آن ها فراهم بود، ولی برای ما اینطور نیست.

 

خرسند با بیان این موضوع که پول سفر هم نداریم افزود: مسئولین استانی قول مساعدت را برای بعد از بازی با تیم اراکی داده اند.

 

وی گفت: اگر مسولین قصد کمک دارند چرا قبل از اعزام برای بازی با تیم اراکی کمک نکردند تا تیم با روحیه بالا برای بازی با اراک برود.

 

* مدیر جدید ورزش استان فوتبالی است

 

مربی تیم زاگرس یاسوج با انتقاد تند از مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان گفت: ایزدپور هیچگونه کمکی به این تیم نکرد.

 

وی گفت: مدیر جدید ورزش استان فردی فوتبالی است و دغدغه فوتبال را در این استان دارد.

 

* رئیس هیئت فوتبال استان صلاح تیم را میخواست

 

 

خرسند در خصوص صحبت رئیس هیئت فوتبال استان مبنی بر اینکه تیم از لیگ کناره گیری می کند گفت:آقای موسوی صلاح تیم را میخواست و به دلیل عدم حمایت تیم زاگرس از سوی مسئولین این موضع را گرفتند.

 

وی در خصوص اعزام این تیم برای بازی با تیم شهرداری اراک گفت: این تیم امروز برای بازی به شهر اراک اعزام می شود، اما نه پولی، نه ماشینی نه امکانات نداریم و مجبوریم که با خودروی سواری تا اراک برویم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی