نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. دى 1395 - 23:24
فرمانده سپاه ناحیه عشایر کهگیلویه و بویراحمد
هدف دشمن از ایجاد فتنه تضعیف ارکان نظام بود
فرمانده سپاه ناحیه عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: یوم الله 9 دی نشانه ی بصیرت، هوشمندی و درک بالای سیاسی و اجتماعی مردم و مظهر دشمن شناسی و استکبار ستیزی است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، بهمنیار فرمانده سپاه ناحیه عشایر استان گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در یوم الله 9 دی را نشانه ی بصیرت، هوشمندی و درک بالای سیاسی و اجتماعی مردم و مظهر دشمن شناسی و استکبار ستیزی خواند.

 

سرهنگ بهمنیار افزود: مردم در 9 دی شجاعانه پا به عرصه گذاشتند و بساط فتنه و فتنه گران را برچیدند.

 

وی تصریح کرد: دشمنان نظام بهترین موقعیت را برای اختلاف انگیزی در میان صفوف فشرده مردم و مسئولین و نظام را ایام انتخابات ریاست جمهوری 88 انتخاب کردند که با درایت و رهنمودهای مقام عظمای ولایت هم توطئه ی استکبار خنثی شد و هم بینی دشمنان نظام در خارج و سران فتنه و حامیانشان در داخل به خاک مذلت مالیده شد.

 

بهمنیار با بیان اینکه دشمن در وقایع پس از انتخابات 88 هدفش گسستن پیوند بین امت، ولایت و رهبری بود گفت: عده ای با تکیه بر هوای نفس، جاه طلبی و قدرت طلبی در زمین دشمن بازی می کردند و آب در آسیاب دشمن می ریختند.

 

وی افزود: هدف دیگر دشمن تضعیف ارکان نظام، پایه های ولایت فقیه، مردم گریزی و نشان دادن مظلومیت عده ای با استفاده ابزاری از نمادهای اهل بیتی مثلا شال سبز سادات شعار یا حسین (ع) و سایر نماد های تحریک آمیز سعی در اغوا کردن و فریب مردم و اذهان عمومی به بهانه ی تقلب در انتخابات 88 ریاست جمهوری داشتند.

 

فرمانده سپاه عشایر استان  به تعبیر حضرت امام (ره) در به کار بردن شیطان بزرگ برای آمریکا تفاوت شیطان و شیطان بزرگ را در آن دانست که شیطان فقط اسنان را اغوا و گمراه می کند ولی شیطان بزرگ، آمریگا هم اغوا می کند، هم می کشد و تهدید می کند، هم تحریم می کند.

 

وی در پایان به قدرت سربازان امام خامنه ای مد ظله العالی پرداختند و آمادگی دفاعی و اراده پولادین سربازان بی ادعا را در برابر هیولای استکبار آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب به رخ مدعیان قدرت و سلطه گری کشاند. 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی