نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. دى 1395 - 13:45
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به اینکه کسانی در سال 88 عبرت نگرفتند باید روسیاه باشند گفت: افرادی که نامه موهوم و سخیف را به رئیس جمهور آمریکا نوشتند، دست نشانده فتنه گران سال 88 هستند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، نماز جمعه این هفته مرکز اسان کهگیلویه وبویراحمد به امامت حجت الاسلام امان الله حسینی صدر امام جمعه موقت شهر یاسوج  در ملی امام خمینی ره این شهر برگزار شد.

 

امام جمعه موقت شهر یاسوج در خطبه اول نماز جمعه این هفته گفت: احتکار از گناهانی است که در قرآن و روایات و کلام معصومین به بزرگ بودنش تصدیق شده است و برای این عمل حرام وعده عذابی بزرگ داده شده است.

 

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی هم از عمل احتکار ضرر های زیادی کرده است، اظهار کرد:این کار را برخی از منفعت طلبان و سودجویان در دوران انقلاب و دفاع مقدس در کشور انجام می دادند و امروزه هم ممکن است در کشور وجود داشته باشد

 

حسینی صدر با بیان اینکه احتکار گرفتن حق مردم است گفت: کسی که این عمل حرام را انجام دهد بوی بهشت را درک نخواهد کرد.

 

وی به معاملات روزمره و کسب و کار اشاره کرد گفت: اگر معاملات ما مشروع و طبق احکام شرع باشد برکت آن در زندگی وارد می شود.

 

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به پیام تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به گرباچوف گفت: این پیام اقدام حضرت امام(ره) دنیا را بهت زده کرد.

 

حسینی صدر به حرکت عظیم مردم در سالروز گرامیداشت حماسه 9 دی اشاره کرد و افزود: مردم ولایتمدار استان با حرکت عظیم خود در دفاع از ارزش های انقلاب این روز را گرامی داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه کسانی در سال 88 عبرت نگرفتند باید روسیاه باشند گفت: افرادی که نامه موهوم و سخیف را به رئیس جمهور آمریکا نوشتند، دست نشانده فتنه گران سال 88 هستند.

 

امام جمعه موقت شهر یاسوج بیان کرد:آن‌ها از رئیس‌جمهور آمربکا خواسته‌اند تا تحریم‌های موجود را علیه رهبری ایران و سپاه گسترش دهند تا این گونه به مردم ایران و مسؤولان فشار وارد شود و همچنین ائتلاف بین‌المللی برای متوقف کردن موشک‌های بالستیک و دوربرد آن انجام دهند.

 

وی افزود: این‌ها خودی نیستند و دل به کشور و نظام و مردم نبسته‌اند و در نامه خود آورده‌اند که ایران بعد از حکومت اسلامی ظرفیت این را دارد که یکی از ثابت قدم‌ترین شرکای آمریکا باشد.

 

حسینی‌صدر با بیان این که این‌ها همان بقایای فتنه 88 هستند: تصریح کرد: هر چند برخی از همفکرانشان این موضوعات را سرزنش کردند اما این کافی نیست و باید موضعی قوی‌تر در برابر این وطن‌فروشان گرفته شود.

 

وی با بیان این که در ماده 498 قانون مجازات اسلامی برای این افراد مجازات در نظر گرفته شده است تصریح کرد: دستگاه قضایی باید با تکیه بر این اصل پاسخ یاوه‌گویان را بدهد.

 

حسینی صدر با اشاره به نکاتی از این نامه موهوم عنوان کرد: آیا این افراد کسانی هستند که به انقلاب دل بسته اند؟

 

وی گفت: نوشتن این نامه تقویت دشمن است و حکم محارب را دارد و دستگاه قضایی باید با این افراد برخورد و مجازات کند.

 

امام جمعه یاسوج با اشاره به دیدار رهبری با دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین گفت: با سازش نمی شود فلسطین را نجات داد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی