نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. دى 1395 - 14:49
از هفته هفتم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور عصر امروز تیم فوتبال شهرداری اراک در شهر اراک میزبان تیم فوتبال زاگرس یاسوج است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، از هفته شانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور عصر امروز شنبه از ساعت 14 تیم فوتبال شهرداری اراک در شهر اراک میزبان تیم فوتبال زاگرس یاسوج بود.

 

تیم فوتبال زاگرس یاسوج که حمید کرمی را روی نیمکت خود می بیند و به دلیل مشکلات مالی، بازیکنان غیربومی خود را از دست داده است، در اقدامی عجیب ساعت سه شب گذشته با دوازده بازیکن به اراک رسید.

 

درحالی که هر تیم باید 18 بازیکن داشته باشد برای بازی، تیم زاگرس یاسوج با دوازه بازیکن به مصاف شهرداری اراک رفته است و تمامی بازیکنان این تیم نیز بومی هستند.

 

بر اساس این گزارش نتیجه بازی در پایان نیمه اول با یک گل به سود تیم زاگرس یاسوج به پایان رسید.

 

در شروع بازی در نیمه دوم تیم زاگرس یاسوج با گل زود هنگام خود در دقیقه 46 بار دیگر قدرت خود را به رخ حریف اراکی کشید.

 

گل های تیم زاگرس یاسوج در این دیدار توسط صمد اکبری (کاپیتان سابق تیم شهرداری یاسوج) در دقیقه 45  و رضا پروین پور در دقیقه 46 بازی به ثمر رسید.

 

ترکیب تیم زاگرس یاسوج در مقابل شهرداری اراک :
میلاد پورقلی، صمداکبری، زکی انداوه، یاسر ابراهیمی، امین اسدی، وحید خشتان، حسین حجازی، محمد دارابی، رضا پروین پور، مسعود رزم پوش، احمد محمدیان

 

تیم زاگرس یاسوج با این برد 21 امتیازی شد و با یک بازی کمتر در جدول گروه A لیگ دسته دوم فوتبال کشور و با تفضل کمتر نسبت به تیم سپهر نقش جهان در رده هشتم قرار دارد.  اختلاف امتیاز این تیم با صدر جدول هفت امتیاز است.

 

4 تیم برتر این گروه به مرحله بعدی این مسابقات راه می یابند.

 

در حال بروز رسانی...

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی