نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. دى 1395 - 8:08
کارگردان مستند من سیلاب کلوار هستم گفت: این مستند درباره حقوق های نجومی و نگاه اجمالی به وضعیت روستای اجدادی صفدر حسینی پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، سید مسعود پرهیزگار کارگردان مستند من سیلاب کلوار هستم با اشاره به اینکه موضوع این مستند درباره حقوق های نجومی و نجومی بگیران در قیاس با محرومان جامعه است گفت: در این مستند همچنین به وضعیت روستای اجدادی صفدر حسینی پرداخته است.

 

وی گفت: اولین بار است که در جشنواره عمار شرکت می کنم؛ جشنواره ای که در جاهای مختلف دنیا از جمله اروپا و آمریکا و استرالیا محصولاتش در بین مردم اکران می شود و هر سال بر تعداد مخاطبان و شرکت کنندگان در آن افزوده می شود،  مشخص است که چه سطحی دارد.

 

پرهیزگار با اشاره به این موضوع که عمار در هفت سال کاری انجام داد که خیلی از جشنواره های چند ده ساله نتوانستند انجام بدهند گفت: هم از نظر میزان مخاطبین و جامعیت و کثرت مخاطبین جشنواره و هم رشد شرکت کنند گان نسبت به سالهای گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است.

 

وی گفت: عمار جشنواره ای است با هدف و موضوع مشخص که یک حسن برای جشنواره است و جشنواره های معتبر دنیا معمولا چنین ویژگی دارند.

 

این هنرمند هم استانی افزود: اکران کننده فیلم های عمار در سال های گذشته بوده ام و از این طریق با این جشنواره آشنا شدم و علاقه مند به سینما هستم و خبر های حوزه هنر و سینما را مرتب رصد می کنم به همین دلیل با جشنواره های مختلف کشور آشنایی کلی دارم.

 

پرهیزگار با بیان اینکه عماراولین جشنواره ای است که در آن شرکت کرده ام گفت: مستند دیگری همزمان با این مستند تولید کرده ام با عنوان "چند روایت از یک قصه" در 40 دقیقه که روایتگر قصه مشترک مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در روستاهای مختلف آن است.

 

پزهیزگار با اشاره به موضوع فیلم یتیم خانه ایران گفت: فیلمی است که در آن درس ضد استکباری را به مردم یاد آوری می کند و نشانه ای بزرگ از جنایت و خیانت استکبار و جبهه غرب علیه مردم یک کشور را به تصویر می کشد.

 

وی با بیان اینکه این فیلم از آثار شاخص سینمای ایران و حتی جهان است که در گونه تاریخی به هولوکلاستی توسط غربی ها اشاره می کند گفت: طبیعی است که هر کسی خلاف جریان پر زرق و برق ولی تو خالی استکبار و غرب حرکت کند، بی مایه ها و وابسته هایی هستند که برای اثبات پوچی خود جلو این حرکت و این جریان ها را بگیرند.

 

پرهیزگاری گفت: دلیلی نمی بینم که جلو این فیلم گرفته شود جز خود باختگی و خود فروختگی و وطن فروشی عوامل این کار، وگرنه فیلمی که در چند دهه قبل از انقلاب و فارغ از جناح های سیاسی امروز و گروه های منفعتی این دوران ساخته و تعریف شد، چه دلیلی دارد که با آن مخالفت کنند؟

 

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی