نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. دى 1395 - 18:09
کارگردان و تهییه کننده فیلم «سربازخانه خانم‌ها» با بیان اینکه یکصد و پنجاه نفر خانم در این فیلم ایفای نقش می کنند گفت: تا کنون از دو هزار و 410 نفر تست بازیگری گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، محسن کیانی تهیه کننده و کارگردان فیلم "سربازخانه خانم ها" گفت: با توجه به اینکه در استان کهکیلویه و بویراحمد استعدادهای هنری فراوانی  وجود دارد که به جرات میتوانم بگویم در هیچ جای کشور پیدا نمي شود ولی جای تاسف دارد که هیچ بستری توسط مسولان هنری برای این استعدادها فراهم نمی شود.

 

وی گفت: من افتخار میکنم که بتوانم قدمی در راه جذب و شکوفایی این استعدادهای هنری استان بردارم.

 

کیانی افزود:تست های بازیگری اینجانب در جای جای کشور از استقبال بسیار خوبی برخوردار بوده به حدی که در بیشتر مواقع جمعیت علاقمندان هنری به حدی شلوغ میشود که چندین روز باید برای تست گرفتن زمان بگذارم و با کمال میل وقت میگذارم و تمام توان خود را برای جذب وشکوفا کردن استعدادهای هنری میگذارم و هرگز خسته نشده و نخواهم شد.

 

این هنرمند هم استانی گفت: من سالها پیش با خود عهد کرده ام که اگر روزی در عرصه هنری به جایگاهی رسیدم با تمام توان به افرادی که رویاهای هنری در سر دارند و آرزو دارند در زمینه های هنری فعالیت کنند و صاحب نام و نشان شوند در حد توان خود کمک کنم و حتی تمام وقت و انرژی خود را بگذارم و تمام انرژی خود را در این راه و برای هدف پاکم بسوزانم.

وی گفت: من در این راه اگر بسوزم هم افتخار میکنم زیرا میسوزم و با سوختن خود چیزی را میسازم ( جذب استعدادهای هنری ) که تا ابد به آن افتخار خواهم کرد.

 

کیانی افزود: در این راه متاسفانه افراد هنرمندنمایی وجود دارند که به جای یاری کردن با ایجاد حواشی سعی در تخریب فعالیت های من دارند اما سالها پیش از اساتید بزرگم یاد گرفتم که با چنین افرادی کاری نداشته باشم و به هدف بزرگم فکرکنم و برای رسیدن به هدفم حتی به دورترین روستاها سفر کنم تا شاید یک استعداد هنری در آنجا نیازمند یک فرصت باشد و چه افتخاری بالاتر از این که من آن فرصت را برایشان فراهم کنم.

 

وی گفت: فیلم سربازخانه خانم ها اولین فیلم با موضوع نقش زنان در پاسداری از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین  شهدای زن است.

 

کیانی با بیان اینکه یکصد و پنجاه نفر خانم در این فیلم ایفای نقش می کنند گفت: تا کنون از دو هزار و 410 نفر تست بازیگری گرفته شده است.

 

وی گفت: 15 نفر از بازیگران تهرانی برای بازی در این فیلم تا کنون انتخاب شده اند ه همه این افرائ اذعان کرده اند که به رایگان در این فیلم بازی می کنند و تلاش میکنم که بقیه را از استعدادهای هنری استان کهکیلویه و بویراحمد انتخاب کنیم

 

کیانی گفت: استقبال بی نظیرهنردوستان هم استانی، باید مسولان هنری استان را بیدار کند و فکری به حال این استعدادهایی کنند که از کمترین امکانات هنری بی بهره اند.

 

وی افزود:آنقدر استعدادهای استانم زیاد هستند که انتخاب برایم سخت است و ای کاش میتوانستم از همه آنها در فیلمم استفاده کنم اما...

 

کیانی افزود: به مدت سه روز کاری بیش از 200 نفر تست بازیگری در شهر یاسوج گرفته شد که اساامی پذیرفته شدگان تا پایان هفته جاری و پس از بررسی توسط کارشناسان و تاییدیه نهایی اینجانب دراین سایت خبری منتشر خواهد شد.

 

تصاویر زیر گوشه ای از جلسات تست گرفتن از علاقمندان به بازیگری در یاسوج است.

دیدگاه‌ها

باسلام واقعا سخنان شما به حق است امیدوارم مسئولین هم متوجه نیت شما باشند

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی