نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. دى 1395 - 18:09
انتقاد تند امام جمعه مارگون از استاندار؛
انتقاد و تخریب را درست معنا کنید
امام جمعه مارگون گفت: انتقاد ائمه جمعه به معنای تخریب دولت نیست؛ جلوی معضلات اجتماعی و بعضی از بی عدالتی ها و همچنین حامیان فتنه گران در بعضی از پست های کلیدی گرفته شود تا انتقاد نکنیم.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، خواجه پور امام جمعه مارگون گفت: به تازگی آقای استاندار محترم مطلبی گفته اند که ائمه جمعه استان دولت را تخریب می کنند. نکاتی را جهت استحضار استاندار محترم بیان می کنم.

 

وی گفت: دولت، دولت شخص یا گروه نیست، دولت دولت جمهوری اسلامی است و اگر کسی هدفش تخریب دولت باشد قطعا تخریب دولت به ضرر نظام است.

 

امام جمعه مارگون افزود: ا ائمه جمعه هر جا که ضعف، بی عدالتی  و بی سر و سامانی ببینند انتقاد میکند اما این انتقاد قطعا دلسوزانه، منصفانه  و خداپسندانه است؛ چون جنبه شخصی ندارد و از سر دلسوزی و دفاع از حق مردم است و به معنای تخریب دولت نیست.

 

وی بیان کرد: هر دولتی که بر سر کار بیاید و عملکرد مدیرانش ضعیف یا بی عدالتی در آن باشد ائمه جمعه انتقاد می کند و در موضع گیری ها از هیچ گروه سیاسی ترس و واهمه ای  ندارند.

 

امام جمعه مارگون گفت : تخریب دولت زمانی صورت میگیرد که افرادی در بدنه دولت قرار بگیرند و مروج افکار فتنه گران باشند و این کار یعنی خیانت به نظام و تخریب دولت.

 

خواجه پور افزود به دلیل شکست امام حسن مجتبی(ع)اشاره کرد و گفت: نبودن تحلیل سیاسی بود و بی بصیرتی آنها بود باعث شکست شد.

 

وی گفت: سران فتنه در تشخیصشان دچاراشتباه شدند یعنی دوست را دشمن و دشمن را دوست پنداشتند.

امام جمعه مارگون گفت: موضع گیری ها باید آشکارباشد نه پنهان وعده ای از مسئولین که لازم است موضع گیری کنند متاسفانه قاطعانه موضع گیری نمی کنند ولی ائمه جمعه به طور صریح وقاطعانه موضع گیری می کنند.

وی گفت: عده ای که هدفشان تخریب جایگاه نماز جمعه است بدانند مردم این استان اعتقاد راسخ هم به ائمه جمعه و جایگاه نماز جمعه دارند و هرگز با فرافکنی ها وتهمت ها وتخریب ها چیزی ازمحبوبیت آنها واعتقادات مردم نسبت به این جایگاه کاسته نمی شود؛ لذا بعضی از مسئولین به جای این حرف ها به بررسی و رفع مشکلات مردم بپردازند.

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی