نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. دى 1395 - 10:51
قهرمان پرتاب نیزه بانوان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ورزش استان از ظرفیت بالقوه ای برخوردار بوده و تنها مشکل اصلی قهرمانان و مدال آوران ورزش استان نبود حامی است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، سحر ضیایی قهرمان پرتاب نیزه بانوان کشوراز استان کهگیلویه وبویراحمد متولد 1373 شهر سی سخت اظهار داشت: از سال 1391 با تشویق پدر و مادر و خانواده و بدلیل اشتیاق به رشته های رکوردی وارد رشته دوومیدانی و پرتاب نیزه شدم.

ضیایی با بیان که از سال 1391 تاکنون عنوان دار مقام های اول رده های سنی پرتاب نیزه بانوان کشور، سوم مسابقات بانوان غرب آسیا و عضویت در سال 1392 و 1395 را در کارنامه ورزشی خود دارم ادامه داد: در سال های 1393 و 1394 بدلیل مصدومیت دور از میادین ورزشی رشته دوومیدانی بودم و  بعد از گذراندن دوران مصدومیت به عرصه ملی برگشتم و سعی و تلاشم کسب رکورد و مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا که تیرماه 1396 در هندوستان برگزار می شود خواهد بود.

ملی پوش تیم دو و میدانی بانوان کشور توجه بیشتر به ورزش بانوان در استان، حمایت مالی ورزشکاران و نگرش مثبت جامعه و والدین به حضور بانوان در میادین ورزشی را یکی از دغدغه های خود دانست و خواستار ایجاد محیط امن، امکانات مناسب ورزشی و نگاه ویژه مسئولین استانی به ورزش بانوان استان شد.

 

ضیایی در ادامه از برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی در اردیبهشت ماه 1396 در کشور باکو و مسابقات قهرمانی بانوان آسیا در تیرماه 1396 در کشور هندوستان خبر داد و افزود: ورودی مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای جاکارتا 55 متر و برای مسابقات کشورهای اسلامی 52 متر تعیین شده که امیدوارم با حمایت مسئولین ورزش استان و مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان بتوانم با کسب ورودی برای این مسابقات افتخار ورزش استان در کشور باشم.

 

این قهرمان ملی پوش هم استانی تنها رقیب خود در مسابقات قهرمانی پرتاب نیزه بانوان کشور را ثریا قلیچ نیازی از گلستان دانست و بیان داشت: رکورد قبلی ثبت شده من در مسابقات لیگ برتر بانوان کشور 45 متر و 33 سانتیمتر بوده که با تلاش و تمرینات مستمر و روزانه سعی در شکستن رکورد های ملی و حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی و کسب سهمیه وردوی المپیک است.

سحر ضیایی که بهمراه برادر خود در تمرینات روزانه حضور دارد ادامه داد: قطعا ورزش استان از ظرفیت بالقوه ای برخوردار بوده و تنها مشکل اصلی قهرمانان و مدال آوران ورزش استان نبود حامی و اسپانسر است که امیدوارم با برنامه ریزی و نگاه مثبت مسئولین ورزش استان و شخص مدیر کل ورزش و جوانان استان، ورزش کهگیلویه وبویراحمد به جایگاه اصلی خود در کشور برسد.

این ملی پوش دو و میدانی بانوان استان و کشور نبود سالن مناسب تمرینات با توجه به شروع فصل سرما را یکی از مهمترین مشکلات و دغدغه های قهرمانان این رشته برشمرد و خواستار تجهیز کردن سالن و پایگاه دوومیدانی استان شد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی