نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. دى 1395 - 11:13
معلم ایثارگر بویراحمدی گفت: عشق و علاقه به حرفه معلمی نشاط و وابستگی دانش آموزان و حس مسئولیتم باعث شد در سخت ترین شرایط در کلاس درس بمانم.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، در این دیدار مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: معلمی فرصت تجلی عشق، تعهد و برترین جلوه یعنی آموختن به همنوع و در نتیجه ساختن انسان است.

 

زارع پور گفت: همکار متعهد و وظیفه شناس ما در حوزه آموزش ابتدایی آقای بهزاد خردمندرو با احساس مسئولیت وظیفه معلمی خود را با وجود بیماری به نحو مطلوب انجام داد.

وی گفت: این معلم وظیفه شناس حدود چهار ماه قبل از عمل جراحی و حدود یک ماه بعد از آن با وجود دیسک کمر وعدم توانایی سرپا ایستادن با استفاده از یک تخت تدریس در پایه سوم ابتدایی مدرسه 17شهریور یاسوج را ادامه داد.

 

مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت:علاقه شدید و وابستگی جالب دانش آموزان به این معلم وعلاقه اش به انجام وظیفه الگویی از جلوه های زیبا معلمی است.

بهزاد خردمندرو معلمی که با وجود بیماری در ناحیه کمر در کلاس درس حضور یافت نیز گفت: عشق و علاقه به حرفه معلمی نشاط و وابستگی دانش آموزان و حس مسئولیتم باعث شد در سخت ترین شرایط در کلاس درس بمانم.

 

وی گفت: توجه ویژه مسئولان آموزش و پرورش و سرکشی از اینجانب بزرگترین قدرشناسی برای من و خانواده ام است.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی