نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. دى 1395 - 0:04
قهرمان پرتاب چکش کهگیلویه و بویراحمدی گفت: رشته دو و میدانی هزینه های زیادی دارد به طوری که برای خرید یه کفش پرتاب یک میلیون تومان باید هزینه کرد؛ اما من با کفش 30 هزار تومانی تمرین می کنم.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، پریسا جهانفکریان پرتاب گر چکش تیم دو و میدانی استان کهگیلویه وبویراحمد متولد فروردین ماه 1374  در شهر سی سخت دارای تحصیلات کارشناسی معماری است.

وی گفت: خیلی از ورزش ها را شرکت کرده ام و با توجه به اینکه این ورزش المپیکی است و و در استان این ورزش جای پیشرفت بیشتری نسبت به بقیه ورزش ها دارد این رشته را انتخاب کردم.

0zli_dsc_0024.jpg

این ورزشکار هم استانی با بیان اینکه خانواده ام مشوق اصلی من در این ورزش بودند گفت: دلیل دیگرم برای انتخاب این ورزش وجود مربی حرفه ای در استان بود.

پرتابگر چکش هم استانی گفت: از فروردین ماه  1395 وارد رشته دوومیدانی و پرتاب چکش شدم و در اولین حضور خودر مسابقات آغاز فصل سالجاری که خردادماه در شیراز برگزار شد، با پرتاب 41متر و 56 سانتیمتر به مقام چهارم کشور در رده سنی بزرگسالان دست یافتم.

0vze_dsc_0020.jpg

وی گفت: رکرود 47 متر را در تمرینات به ثبت رسانده ام و با تمرینات منظم و خوبی که روزانه دارم، میتوانم نسبت به کسب سهیمه ورودی بازیهای آسیایی که 55 متر است خوشبین باشم.

جهانفکریان گفت: در طول هفته هر روز و روزی چهار ساعت تمرین دارم و و رسیدن به مشسابقات آسیایی جزو با تلاش و تمرینات مستمر و حمایت مسئولین میسر نخواهد بود.

 

aebc_dsc_0038.jpg

وی پرتاب چکش رشته ای پرخطر دانست و گفت: نبود فضای مناسب برای تمرینات و حضور آقایان در پیست خاکی مجموعه دولت آباد شهر یاسوج  یکی از مهمترین مشکلاتی است که من و سایر بانوان ملی پوش در رشته دو و میدانی داریم.

 

این قهرمان هم استانی از نبود امکانات، فضای مناسب جهت بدنسازی و دستگاه های گرمایشی گلایه کرد و گفت: رشته دو و میدانی هزینه های زیادی دارد به طوری که برای خرید یه کفش پرتاب یک میلیون تومان باید هزینه کرد؛ اما من با کفش 30 هزار تومانی تمرین می کنم.

 

appk_dsc_0042.jpg

 

وی در آخر گفت: در خواستی که از مسئولین دارم این است که اگر حمایت شوم 100 درصد رکورد می زنم.

 

rysn_dsc_0045.jpg

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی