نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. دى 1395 - 8:37
فیلم بلند ویدئویی یوزپلنگ به کارگردانی رضا دانش پژوه و محصول موسسه نگار فیلم دنا در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، این فیلم اولین فعالیت جدی موسسه نگار فیلم دنا است که با گذراندن طی مراحل قانونی از سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت گرفت.

 

دانش پژوه کارگردان این اثر گفت: داستان فیلم یوزپلنگ در سال ١٣٥١ اتفاق می افتد و در بستری از حادثه روایت می شود و با توجه به اینکه این فیلم در بخش خصوصی تولید شده است از مردم انتظار دارم که نسخه اورجینال را از مراکز معتبر فرهنگی در سراسر استان تهیه کنند.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جهت همکاری در صدور مجوز و فعالیت فیلمسازی در استان گفت: انتظار می رود با متخلفین توزیع غیرمجاز آثار فرهنگی از جمله فیلم برخورد قانونی صورت گیرد تا آثاری که با هزینه شخصی تولید می شوند از نظر مالی متضرر نشوند.

فیلم بلند یوزپلنگ در مدت زمان ٣٥ روز در استان کهگیلویه و بویراحمد فیلمبرداری شد و در مراحل فنی دو ماهه در مدت زمان ٩١ دقیقه پروانه نمایش دریافت کرد و کار تکثیر آن به عهده موسسه فرهنگی و هنری قرن ٢١ بوده است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی