نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. دى 1395 - 15:16
نشست ستاد اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد با معاون علمی و فن‌آوری رئیس‌جمهور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، نشست استاندار با معاون علمی و فن‌آوری رئیس‌جمهور در تهران برای پیگیری امور استان برگزار شد.

در این نشست صالح قائم مقام صندوق توسعه ملی، شیرکوند معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور، وطنی معاون توسعه فن‌آوری، معاونت علمی رئیس جمهور، شیخ زین‌الدین معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی، تاروردی مدیرکل دفتر فناوری استان‌های معاونت علمی و د صادقی مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی حضور داشتند. 

در این جلسه در خصوص موضوعات تخصیص آب مورد نیاز استان جهت شرب و توسعه فعالیت‌های کشاورزی و صنعتی، احداث پارک علم و فن‌آوری استان، افزایش تسهیلات پرداختی برای رونق بخش گردشگری استان از محل منابع صندوق توسعه ملی بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست همچنین در خصوص تامین تسهیلات ارزی مورد نیاز از محل صندوق توسعه ملی برای پتروشیمی دهدشت، احداث هتل سه ستاره با سرمایه‌گذاری شرکت‌های وابسته به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور و نیز پیگیری تسهیلات بانکی که در سفر رئیس جمهور به استان مقرر شده بود، توسط سیستم بانکی برای رونق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان پرداخت شود، تصمیمات اثر‌گذاری اتخاذ شد. 

سورنا ستاری معاون علمی و فن‌آوری رئیس جمهور از سوی معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در ستاد فرماندهی استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کند در این نشست به تلاش بیشتر برای رفع مشکلات استان تاکید کرد. 

در این نشست رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، کشاورز مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای و مدیرکل امور مالیاتی استان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا