نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. دى 1395 - 15:32
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور فعال در عرصه فضای مجازی قصد دارند با مردم ارتباط مستقیم و دو سویه داشته باشند؛ از این رو با انتشار تصاویر فعالیت های روزانه و یا واکنش هایی نسبت به موضوعات روز به نظر خواهی از مخاطبان خود می پردازند، از این رو نگاهی به صفحات فضای مجازی برخی از این نمایندگان می اندازیم.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور فعال در عرصه فضای مجازی قصد دارند با مردم ارتباط مستقیم و دو سویه داشته باشند؛ از این رو با انتشار تصاویر فعالیت های روزانه و یا واکنش هایی نسبت به موضوعات روز به نظر خواهی از مخاطبان خود می پردازند، از این رو نگاهی به صفحات فضای مجازی برخی از این نمایندگان می اندازیم.

علی مطهری که بعد از معرفی شدن در جبهه اصولگرایان و سخنان تند در تعریف و تمجید محمود احمدی نژاد در زمان مقبولیت احمدی نژاد توانست خود را به عنوان یک چهره شناخته شده معرفی بکند در چرخشی ۱۸۰ درجه ای به جبهه اصلاحات پیوست و به عنوان یک نیروی رادیکال در این طیف به دنبال حاشیه سازی بود.

وی در آخرین اظهار نظر خود که حواشی زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت در اینستاگرام  نوشت: ” فیلتر توییتر و فیسبوک می تواند برداشته شود/ قوه قضاییه اجازه ورود به این موضوع را ندارد” .

علی مطهری

 

علاءالدین بروجردی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصویری از دیدار و گفتگو با وزیر ارشاد اسلامی در اینستاگرام قرار داد.

201701105402864039_orig

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده  رشت در مجلس شورای اسلامی تصویری از جلسه کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ در اینستاگرام قرار داد.

201701104676923478_orig

 

وی همچنین پستی در راستای سی و یکم دسامبر، سالروز اختراع اولین کبریت شیمیایی در اینستاگرام منتشر کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم شورای اسلامی در پستی دیگر دستور کار جلسه فراکسیون مستقلین ولایی با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه را به نمایش گذاشت.

جعفرزاده ایمن آبادی پست اینستاگرامی در راستای ۱۲ دی ماه روز رشت بخشی از نطق خود در مجلس را در معرض نمایش گذاشت.

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویری از اولین جلسه رسیدگی به کلیات بودجه ۹۶ در کمیسیون تلفیق خبر داد.

201701102540292729_orig

 

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم شریف لنگرود در مجلس شورای اسلامی ویدئویی از سخنرانی خود در صحن مجلس در اینستاگرام منتشر کرد.

 محمد دامادی نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویراینستاگرامی از بررسی جزییات لایحه برنامه ششم در صحن علنی مجلس خبر داد.
 
حسین نیازآذری نماینده مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی ویدئویی از پیگیری طرح ملی آبرسانی در اینستاگرام قرار داد.
 
علی اسدی نماینده مردم شریف شهربابک در مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در اینستاگرام از پیگیری حقوق مردم حوزه انتخابیه خود خبر داد.

فریده اولادقباد نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در اینستاگرام از ملاقات مردمی خود و آقای عارف خبر داد.

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا