نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. دى 1395 - 13:25
امام جمعه مارگون با اشاره به مسئله اجرای توطئه استعماری کشف حجاب توسط رضاخان گفت: دولت موظف است به مصوبه مجلس شورای اسلامی جهت متوقف کردن برجام عمل کند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، حجت الاسلام رحم الله خواجه پور امام جمعه مارگون ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر مارگون که در محل مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد بیان کرد: آزار و اذیت مردم فقط به این نیست که همسایه ای باصدای بلند همسایه اش را اذیت کند؛ نمونه ای از روشهای اذیت کردن است ولی ممکن است راننده ای با بوق زدن بی جا و یا با نخاله های ساختمانی که بر سر راه مردم ریخته است باعث آزاد و اذیت شود.

امام جمعه مارگون گفت: درعروسی ها مزاحمت های زیادی برای همسایه ها ایجاد می شود؛ ازجمله صدای موسیقی تا دیروقت و بوق زدن های بی جا در خیابان توسط جوانان باعث مردم آزاری می شود.

 

* دولت موظف به اجرای توقف مصوبه برجام است

خواجه پور به مسئله برجام اشاره کرد و گفت: دولت موظف است به مصوبه مجلس شورای اسلامی جهت متوقف کردن برجام عمل کند.

وی گفت: دشمنی همچون آمریکا دوست دارد کسانی زمام دار دولت جمهوری اسلامی شوند که دست نشانده ی خودشان مثل رژیم منحوس پهلوی باشد.

خواجه پور گفت: آمریکای جنایتکار حاضراست مقابل ایران زانو بزند به شرطی که واژه جمهوری اسلامی حذف شود.

خواجه پور گفت: بهترین راه مقابله با بحران اقتصادی محقق کردن اقتصاد مقاومتی است که باید دولت در این زمینه تلاش کند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری درجمع نخبگان و بسیجیان اشاره کرد و گفت: هرجا نظام اسلامی ضربه خورد به این دلیل بود که در بدنه این نظام نیروه های غیر مومن، غیر متعهد وغیرانقلابی قرارگرفت است که این کار جامعه اسلامی را به انحطاط و انحراف می کشاند.

 

* پلیدترین ترفندهای دشمنان اسلام توطئه حذف حجاب بود

خواجه پور به مسئله اجرای توطئه استعماری کشف حجاب توسط رضاخان اشاره کرد و گفت: بی تردید پلیدترین ترفندهای دشمنان اسلام توطئه حذف حجاب بود.

امام جمعه مارگون گفت: مهمترین عامل پیدایش کشف حجاب سفر رضاشاه به ترکیه بود که این سفر او را در ترویج بی حجابی تقویت کرد که بعد ازاین سفر قانونی درسال۱۳۱۴تصویب شد که زنان ودختران باید از چادر و روسری و روبند محروم ومنع شوند.

خواجه پور گفت: امروزعده ای در کشور درصدد ترویج تفکر رضاخانی هستند که ترویج این تفکرات خیانت به نظام اسلامی است.

وی گفت: برخی مسئولین خدمت به مردم را فقط جاده و ساخت وسازها می دانند و می گویند جاده زیر مجموعه برنامه های فرهنگی است ولی ازهمین افراد اگر سوال شود که درقبال رفع مشکلات و بدعت های دینی چه کرده اید جوابی ندارند چون که مردم به وضوح تشدد معضلات اجتماعی را می بینند.

خواجه پور گفت: مسئولین چاره ای برای رفع معضلات اجتماعی و اقتصادی و در راس چاره ای برای جلوگیری از بدعت ها دردین وبدرفتاری های دینی بیاندیشند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا