نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. دى 1395 - 18:30
تیم‌ فوتبال زاگس یاسوج در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با نتیجه 3 بر 2 مقابل بعثت کرمانشاه پیروز شد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل  در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم‌های فوتبال زاگرس یاسوج و بعثت کرمانشاه عصر امروز در ورزشگاه تختی شهر یاسوج به مصاف هم رفتند.

این دیدار حساس در حالی از هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور برگزار شد که تیم زاگرس در رده هشتم و تیم بعثت در رده ششم جدول رده‌بندی گروه اول این مسابقات قرار داشت.

تیم زاگرس بازی تهاجمی را از ابتدای مسابقه در دستور کار قرار داد که هیچ کدام از این حملات سودی برای این تیم نداشت و این تیم بعث کرمانشاه بود که از ضعف خط دفاعی تیم زاگرس به خصوص دفاع میانی تیم زاگرس مجید نجاتی نهایت استفاده را برد و با عبور از عمق دفاع تیم زاگرس دروازه این تیم را در دقیقه 35 بازی گشود.

با این گل بازیکنان تیم زاگرس یاسوج به خود آمدند و حملاتی را روی دروازه سفیدپوشان کرمانشاهی تدارک دیدند که در واپسین لحظات نیمه اول و روی یک ضربه ارسالی کرنر بازیکنان تیم زاگرس توسط بازیکن شماره 30 امین اسدی به گل تساوی دست یافتند.

در نیمه دوم این دیدار و در دقایق نخستین این نیمه تیم فوتبال زاگرس مزد برتری خود را گرفت و موفق شد  گلی به ثمر رسانده و بازی باخته را به برد تبدیل کنن.

در دقیقه 38 این بازی یکی از بازیکنان تیم زاگرس کارت زرد دوم را از داور دریافت کرد و همین موجب شد تا یک دقیقه بعد روی یک ضربه اوت دستی بازیکن تیم بعثت کرمانشاه دروازه تیم زاگرس را باز کند و بازی در نتیجه به تعادل کشیده شود.

 

در واپسین لحظات بازی صمد اکبری کاپیتان با تجربه زاگرس یاسوج یک خطای پشت محوطه جریمه از بازیکنان تیم بعثت گرفت و خود این بازیکن موفق شد گل پیروزی‌بخش زاگرس را وارد تیم بعثت کند و سه امتیاز حساس این بازی نصیب شاگردان حمید کرمی شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی