نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. دى 1395 - 12:56
جلسه تودیع و معارفه مسئولین قدیم و جدید اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس صبح امروز در سالن سینما هنر اداره کل ارشاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل،در این آیین رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس، فرمانده سپاه فتح، معاون سیاسی امنیتی استانداری، و جمعی از مسئولین نظامی و انتظامی و دولتی حضور داشتند.

پاسداری از این فرهنگ دفاع مقدس وظیفه عمومی است

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: این جلسه، جلسه ای بزرگ است زیرا در آن فرهنگ دفاع مقدس یاد می شود.

8q9_photo_2017-01-08_13-10-13.jpg

فتاح محمدی با بیان اینکه حراست و پاسداری از این فرهنگ وظیفه عمومی است گفت: باید در تسری این فرهنگ تمام تلاشمان را بکار بگیریم.

این مسئول افزود: فرهنگ دفاع مقدس تدوام و نشر روحیه استکبار ستیزی را را در جامعه افزایش و ارتقا می دهد.

 نشر ارزش های دفاع را بزرگترین افتخار خود می دانم

مدیرکل پیشین حفظ نشر و آثار دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد در این آئین با بیان اینکه شهدا نیازمند توجه ویژه هستند، گفت: ساخت یادمان شهدا از اولویت های کاری من در این اداره کل بود.

سرهنگ امرالله درفشی اظهار کرد: مهمترین ارزش های دفاع مقدس شهدا هستند و باید به مسئله دفاع مقدس عینی نگاه کنیم.

83jt_photo_2017-01-08_13-08-55.jpg

درفشی افزود: نشر ارزش های دفاع را بزرگترین افتخار خود می دانم و بعد از این هم هر کجا که باشم به نشر این ارزش ها می پردازم.

وی به گوشه ای از عملکرد خود اشاره کرد و گفت: 27 هزار و 196 برگ سند از شهدای استان جمع آوریم کرده ایم و 14 هزار و 594 قطعه از این شهدای والا مقام در استان در این اداره کل محفوظ است.

سرهنگ پاسدار امیر عباس آسمند مدیرکل جدید حفظ نشر و آثار دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: تمام تلاشم بر این است که عملکردی خوب و قابل دفاع در حوزه دفاع مقدس در این استان داشته باشم.

 

ud9o_photo_2017-01-08_13-12-58.jpg

در این آیین سرهنگ پاسدار امیرعباس آسمند به عنوان مدیرکل جدید حفظ  و نشر آثار دفاع مقدس  کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از خدمات سرهنگ پاسدار امرالله درفشی مدیرکل پیشین تجلیل شد.

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا