نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. دى 1395 - 13:49
رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس گفت: جنگ ها پدیده های زشتی هستند و ملت ایران با دفاعی که در هشت سال با بعثی ها انجام دادند این جنگ را مقدس کردند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا علاماتی رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس در آئین تودیع و معارفه مسئولین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه خود را خادم شهدا وایثارگران می دانم افزود: اگر اذن شهدا نبود هیچیک از اافراد حاضر در این جلسه حضور نداشتند.

علاماتی با اشاره به سالروز عملیات غرور آفرین کربلای 5 در سال 65 گفت: عملیات کربلای 5 بعد از 15 روز از اتمام عملیات کربلای 4 اجرا شد و از بزرگترین عملیات هایی بود که در هشت سال دفاع مقدس اجرا شد.

وی گفت: ملت ایران در عملیات در این عملیات 15 هزار نفر زخمی و حدود 12 هزار نفر شهید تقدیم انقلاب کردند و 55 تیپ از دشمن بعثی را نابود کردند.

سرتیپ دوم علاماتی افزود: اگر مطالب حوزه دفاع مقدس بدرستی بیان شود باعث بقا و دوام نظام در مقابل سیل استکبار جهانی می شود.

وی با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند ادعا بکند که ما دفاع مقدس را انجام دادیم گفت: حدود سه میلیون ایثارگر در جبهه های دفاع مقدس شرکت کردندو از وطن خود دفاع کردند.

این مسئول افزود: جنگ ها پدیده های زشتی هستند و ملت ایران با دفاعی که در هشت سال با بعثی ها انجام دادند این جنگ را مقدس کردند.

وی با بیان اینکه عراق و 36 کشوری که کمر به نابودی نظام بسته بودند گفت: این کشورها 280 میلیارد دلار هزینه کردند ولی نتوانستند ملت ایران را از پای در بیاورند.

علاماتی گفت: اگر نتوانیم در برنامه ششم و هفتم چیزهایی که رزمندگان و شهدا خلق کردند را حفظ کنیم در 10 سال آینده کسی نخواهد بود.

وی گفت: امروز اگر می خواهیم سبک زندگی اسلامی و ارزش های دفاع مقدس را زنده نگه داریم باید به وصیت شهدا عمل کنیم.

علاماتی در پایان این مراسم گفت: سال آینده 10 مرکز فرهنگی دفاع مقدس در 10 استان برای احیای آثار رزمندگان و برکات شهدا افتتاح می شود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی