نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. دى 1395 - 10:42
سرپرست تیم بعثت کرمانشاه گفت: با وجود این که رئیس سازمان لیگ لر است، هیچ حمایتی و بهایی به به لرها داده نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، عبدالرضا سروندی سرپرست تیم بعثت کرمانشاه با بیان اینکه تماشاچی خوبی در بازی با زاگرس دیدیم و اهانتی نکردند گفت: بازی حاشیه ای داشت که با تاثیر گذاری برخی از مسئولین به جنجال کشیده شد که در تشکیلات اجرایی بودند و روی داوران جوان تاثیر گذاشتند.

وی گفت: زمین چمن تختی شهر یاسوج استاندار نسیت و فاصله خط طولی زمین با نیمکت بسیار نزدیک است و این باعث شده که خیلی از مشکلات بوجود بیاید.

سروندی افزود: داور جوانی که داوری می کند بدلیل عدم آشنایی با علم روان شناسی و عوامل اجرایی استان تحت تاثیر قرار گرفتند و در دقیقه 90بازی چه خطایی گرفته می شود و باعث باخت تیم ما می شود و فوتبالی که اینگونه بازی می شود، فوتبال مردانگی نیست.

وی گفت: سالیانه تیم بعثت حدود 10 میلیارد ریال هزینه می کند و با این داوری های ضعیفی که داریم به نتیجه نمی رسد و حق تیم ها ضایع می شود.

سرپرست تیم فوتبال بعثت گفت: ایراد دیگری که در بعضی از بازی ها وجود دارد این است که چهار داور و ناظر بازی از یک شهر انتخاب می شود و باعث مشکلات بسیار زیادی می شود.

وی در پایان گفت: هفت استان لر نشین داریم اما با وجود اینکه رئیس سازمان لیگ هم لر است، هیچ کمکی، حمایتی و بهایی به لرها داده نمی شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی