نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. دى 1395 - 8:48
ماجرای جان سپردن معلم کهگیلویه و بویراحمدی در برف در کتاب‌های درسی چندپایه به چاپ رسید.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، برای نخستین بار حادثه جان سپردن مرحوم علی نوروزی در مسیر برگشت از مدرسه به خانه در برف در کتاب های درسی کلاس های چند پایه ابتدایی به عنوان جلوه های ماندگار معلمی به چاپ رسید.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:علی نوروزی معلم فقید دوره ابتدایی آذرماه ۹۴ در برگشت از روستای محل تدریس خود در برف گرفتار و جان سپرد.

هادی زارع پور گفت: ماجرای این معلم فقید به همراه عکس وی در کتاب دانش آموزان به عنوان جلوه ای از زندگی ایثار و جان سپردن در مسیر خدمت به چاپ رسیده و در سراسر کشور توزیع شده است.

وی گفت: وزیر آموزش و پرورش و آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امسال در آئین ویژه ای از خانواده مرحوم نوروزی تقدیر کردند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان هم گفت: در کتاب نوسازی و بهسازی یادگیری در کلاس های چندپایه که برای نخستین بار درسال ۹۵ تدوین شده عکس مرحوم نوروزی و کلاس درسش برای آشنایی تمامی معلمان ابتدایی چندپایه کشور به نمایش گذاشته شده است.

علی شیر زهرایی گفت: این اقدام ارزشمند به پاس تکریم معلمان و گرامیداشت یادمرحوم نوروزی از معلمان ابتدایی شهرستان چرام انجام شده است.

وی گفت: این کتاب براساس پنجمین هدف عملیاتی سند تحول بنیادین در بسط عدالت در برخورداری از فرصت های تعلیم وتربیت چاپ شده و در اختیار راهبران آموزشی مدارس قرار می گیرد.

رئیس آموزش وپرورش چرام هم گفت: مرحوم علی نوروزی از معلمان ابتدایی این شهرستان با ۲۹سال سابقه خدمت در روستا را بر شهر ترجیح داد و در این مسیر جان سپرد.

صدرالله عزیزی گفت: وی معلم روستای طسوج در۶۵کیلومتری مرکز شهرستان در دبستان شهیدان سروش نژاد بود که در مسیر روستا به شهر در برف و کولاک به همراه یکی از همراهان خود جان سپرد.

همسر مرحوم نوروزی هم گفت:مرحوم علاقه شدیدی به تدریس در روستا و وابستگی زیادی به بچه ها و تدریس داشت.

وی گفت: بسیار خوشحالم که مسئولان آموزش و پرورش کشور، استان و شهرستان نسبت به مرحوم نوروزی از تقدیر، سرکشی وماندگار شدن در کتاب های درسی دریغ نکردند.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی