نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. دى 1395 - 9:27
رابط فرهنگی سازمان مردم نهاد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد از اهداء بیش از یکهزارجلد کتابچه با موضوع امر به معرف و نهی از منکربه کتابخانه های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، حمیده سعیدی رابط فرهنگی سازمان مردم نهاد مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و ب.یراحمد از اهداء یکهزار و 222 جلد کتابچه با موضوع امر به معرف و نهی از منکربه کتابخانه های عمومی کهگیلویه وبویراحمد خبرداد.

 

حمیده سعیدی گفت: سازمان مردم نهاد مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان از سال 88 تا کنون فعالیت فرهنگی خود را در زمینه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با توزیع اقلام فرهنگی در زمینه حجاب و عفاف به صورت فی سبیل االله انجام داده است.

 

وی تصریح کرد: تعداد یکهزار و 222 جلد کتابچه با عناوین" عزادار حقیقی" و" ویژه نامه آشتی با امام زمان (عج)"  نویشته محمد شجاعی از انتشارات موسسه منتظران منجی در استان به کتابخانه های عمومی استان اهداءشده است.

cndy_cult.news.950824.01.jpg

رابط مجمع و مسئول توزیع اقلام فرهنگی رهروان امر به معروف و نهی از منکر در استان اظهار داشت: تاکنون حمایت هایی از سوی حضرت آیت الله ملک حسینی و مجموعه کتابخانه های استان در زمینه توزیع این کتابچه ها صورت گرفته که امید است این حرکت ها و تعاملات،  زمینه جذب اعضای مردمی مجمع در اجرایی نمودن فرمایشات رهبرمعظم انقلاب و رفع دغدغه ایشان را در بحث حجاب و عفاف و فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر شود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی