نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. دى 1395 - 11:16
رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد
برای پرورش استعداد پول لازم است
رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات ورزش را در حال حاضر کمبود اعتبارات برای کارهای مهم از جمله استعدادیابی دانست و گفت: وقتی مشکلات اعتباری اجازه این کار را ندهد بسیاری از استعدادها پرورش پیدا نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، سید پرویز موسوی اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد پر از استعدادهایی که اگر بودجه و اعتبارات باشد به خوبی می‌توان این استعدادها را به بهترین نحو پرورش داد.

وی یکی از مهم‌ترین مشکلات ورزش را در حال حاضر کمبود اعتبارات برای کارهای مهم از جمله استعدادیابی دانست و گفت: وقتی مشکلات اعتباری اجازه این کار را ندهد بسیاری از استعدادها پرورش پیدا نمی‌کند.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که در بخش دختران و پسران استعدادهای فوتبال و فوتسال استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از بسیاری نقاط کشور است تصریح کرد: در سال‌های اخیر همه دیدند که در بخش دختران چه موفقیت‌هایی نصیب این استان شد و تعداد زیادی از بازیکنان هم استانی به رغم همه کمبودها به تیم ملی دعوت شدند.

این مسؤول افزود: همچنین تعداد زیادی از دختران فوتبالیست ما به اردوی تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال دعوت شدند و یا این که تیم فوتسال دختران دانش‌آموز ما در کشور به مقام اول مسابقات دست یافت که نشان دهنده وجود استعدادهای برتر ورزشی در این استان است.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رده آقایان نیز بازیکنان ما در تیم‌های بزرگ باشگاهی در کشور در حال درخشش هستند که نمونه آن محمدرشید مظاهری دروازه‌بان ملی پوش تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان است.

این مسؤول با اظهار تأسف از عدم حمایت از ورزش در استان توسط مسؤولان گفت: شهر یاسوج به عنوان مرکز استان تنها یک تیم در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور دارد اما همین یک تیم مورد حمایت قرار نمی‌گیرد در حالی که با دست خالی در میادین بزرگ تاکنون دست به کارهای بزرگی زده است.

موسوی در ادامه اظهارات خود به حضور چند بازیکن هم استانی در اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال کشور اشاره کرد و گفت: تعداد 19 بازیکن از سوی مربیان تیم ملی فوتسال زیر 20 سال به اردوی تیم ملی فراخوانده شده‌اند.

وی گفت: این بازیکنان از استان‌های مختلف هستند که از این تعداد سه بازیکن به نام‌های وحید علوی‌مطلق، رضا شرافتی و فرشاد بادسار از استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی