نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. دى 1395 - 15:33
نماینده مردم گچسارن و باشت در مجلس بیان کرد: برای سال آینده قریب به یک هزار و 400 میلیارد تومان در کل کشور در حوزه ورزش اختصاص داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچسارن و باشت در مجلس در نشست بررسی پروژه‌های ورزشی شهرستان گچساران که با حضور مدیرکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد و مسوولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم جلسات و بازدید از پروژه‌های ورزشی و تفریحی در این شهر موثر واقع شود.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعتبارات در کشور و استان به صورت سرانه‌ای تقسیم نمی‌شود.

تاجگردون به پروژه‌های ورزشی متوقف شده در این شهرستان اشاره کرد و گفت: کارهای اساسی در ورزش این شهرستان متوقف شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: زمین تختی شهرستان باشت، چمن تختی و زمین بشارت گچساران از اولویت‌‌های پروژه‌های گچساران و باشت هستند.

وی اذعان کرد: 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده به ورزش در سال آینده تخصیص داده شده است که در تلفیق بودجه جا برای این درصد گذاشته شده که باید در مجلس به رای گذاشته شود.

تاجگردون بیان کرد: برای سال آینده قریب به یک هزار و 400 میلیارد تومان در کل کشور در حوزه ورزش اختصاص داده شده است.

وی عنوان کرد: از این اعتبار اختصاص داده شده دو درصد آن به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده می‌شود.

این مسؤول به مشکلات اداره ورزش کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در حوزه نرم‌افزاری در ورزش مشکلاتی داریم.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت گفت: تعداد 27 چمن مصنوعی در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شده است.

وی ادامه داد: اما به دلیل عدم رسیدگی به این چمن مصنوعی‌ها فرسودگی و خرابی برخی از این چمن مصنوعی‌ها را شاهد هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت تصریح کرد: در شهرستان گچساران 20 چمن مصنوعی در 20 محله گچساران افتتاح شده است اما به نحو احسن از این زمین‌ها نگهداری و استفاده نمی‌شود.

تاجگردون با اشاره به زمین چمن مصنوعی شهرستان باشت گفت: از زمان افتتاح این زمین چمن مصنوعی تا الان حتی خورده شیشه‌های اطراف هنوز جمع‌آوری نشده است.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: تا زمانی که به زمین‌ چمن‌های مصنوعی در این استان به چشم تجاری نگاه می‌شود از این زمین‌ها به نحو احسن نمی‌شود استفاده کرد.

وی تصریح کرد: پروژه‌‌های زیادی در این شهرستان و شهرستان باشت وجود دارد اما تا زمانی که برنامه‌ای وجود نداشته باشد نمی‌توان به نحو احسن از این امکانات استفاده کرد.

تاجگردون با اشاره به استادیوم تختی گچساران ابراز کرد: حدود دو سال است که پروژه استادیوم تختی نیمه کاره رها شده است لذا از مدیرکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد خواهشمندم این پروژه را به پایان برساند.

وی تاکید کرد: به مناسبت دهه فجر امسال یک برنامه مفصل برای ورزشکاران و در خور شان ورزشکاران و منطقه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی