نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. بهمن 1395 - 9:25
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در آئین جشن تکلیف دانش آموزان در یاسوج گفت: انسان با مکلف شدن کرامت و شرافت پیدا می کند و جشن تکلیف فرزندان جشن شرافت پیدا کردن است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: وقتی انسان لیاقت پیدا کند بر دوش او مسئولیت گذاشته می شود و امروز فرزندان، به این جایگاه رسیده اند و در این شرایط است که انسان لیاقت و درک انسانی پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: جشن تکلیف جشن بلوغ، درایت انسان، رسیدن انسان به رشد و ایستادن برسکوی پرواز است.

وی با بیان اینکه جشن تکلیف مسیر انسان به سوی انسانیت او و مسیر رسیدن به خداست اظهار کرد: انسان در مراحل عالی رسیدن به قرب به درجه ای می رسد که جزخداوند متعال کسی را بزرگ نمی شمارد و این مهم با رشد و تزکیه انسان اتفاق می افتد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: انسان باید خودش را از خود بیرون بکشد تا ظرفیتش مشخص شود.

وی افزود: جشن تکلیف جشن شکوفایی ظرفیت ها و جشن نور است و از خدای بزرگ بخواهیم تا نماز، روزه، عفت، حیا، صداقت و رستگاری را به شما عطا کند.

مدیرآموزش وپرورش بویراحمد با بیان اینکه همزمان با این جشن در تمامی مدارسی که دانش آموز پسر پایه نهم دارند برگزار می شود گفت: هزار دانش آموز پایه نهم متوسطه دوم به نمایندگی از دو هزار دانش آموز از 110 آموزشگاه از شهر یاسوج حضور دارند.

وی افزود: این جشن با هدف ماندگار شدن ورود به سن تکلیف دانش آموزان برگزار شده است.

بر اساس این گزارش در این آئین سجاده و مهر به دانش آموزان اهداء و نماز جماعت به امامت حجت الاسلام وحدانی فر امام جمعه چیتاب در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی