نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. بهمن 1395 - 9:37
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه افرادی که قصد شرکت در انتخابات شوراها را دارند از هم اکنون باید نسبت به تهیه این گواهی سوء پیشینه اقدام کنند تا در زمان ثبت‌نام به مشکل برنخورند.

به گزارش ایگاه خبری چهارفصل، فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست با مجموعه دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اظهار داشت: آموزش دست اندکاران انتخابات در قالب کارگاه های آموزشی به صورت حضوری تا پایان سال در برنامه کار ستاد انتخابات قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه اولین نشست ستاد انتخابات استان، در هفته آینده برگزار می شود، گفت: دامنه و حوزه کار انتخابات در حوزه انتخابات شورای شهر و روستا بسیار گسترده است و ضرورت دارد تا پایان سال 95 برخی از امور مربوط به آموزش صورت گیرد.
محمدی افزود: مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات یکی از شعارهای انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و مورد تأکید مقام معظم رهبری است.
وی با بیان اینکه زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا، 29 بهمن تا 6 اسفند است، تأکید کرد: با توجه به فرصت کم ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا می بایست نسبت به تهیه گواهی سوء پیشینه اقدام کنند.
محمدی با بیان اینکه افرادی که قصد شرکت در انتخابات شوراها را دارند از هم اکنون باید نسبت به تهیه این گواهی سوء پیشینه اقدام کنند تا در زمان ثبت‌نام به مشکل برنخورند گفت: همراه نداشتن این گواهی در هنگام ثبت‌نام موجب ممانعت قانونی برای ثبت‌نام کنندگان می‌شود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی