نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. بهمن 1395 - 12:39
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشتر قهرمانان ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد از دل روستاها برخواسته‌اند و به همین منظور نباید روستاها را به حال خود رها کنیم.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های محلی و بومی و همچنین روسای هیات‌های شهرستانی این هیات در مجمع سالیانه هیات ورزشی روستایی و بازی‌های محلی و بومی اظهار کرد: روستاها مهد ورزش در هر جامعه‌ای هستند و فرزندان روستاها بهترین ورزشکاران و قهرمانان کشور در همه ادوار بوده‌اند.

این مسؤول در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه برای اعتلای ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد باید ورزش را به دل روستاها و عشایر ببریم تصریح کرد: نباید اجازه داده شود که این استعدادهای ناب خاموش شوند.

علوی که در جمع مسؤولان فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی افزود: بیشتر قهرمانان ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد از دل روستاها برخواسته‌اند و به همین منظور نباید روستاها را به حال خود رها کنیم.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های ما در اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تعامل میان هیات‌های ورزشی و اداره‌کل ورزش و جوانان است.

این مسؤول ضمن تشکر از زحمات رئیس و اعضای هئیت روستایی و عشایری استان در توسعه این رشته در روستاها،خواستار جدیت بیشتر در جهت ارتقای ورزش روستا شد و بر برگزاری مسابقات قهرمانی شهرستانی و استانی در روستاهای استان تاکید کرد.

انتهای یام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی