نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. بهمن 1395 - 13:25
رئیس و کارکنان دادگستری شهرستان بن با حضور در ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بن، به شهیدان آتش نشان و شهدای حادثه ساختمان پلاسکو تهران ادای احترام کردند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، محمدرضا سیاهپور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بن در این دیدار با بیان اینکه کار دلیرانه آتش نشانان در حادثه پلاسکو تهران مایه افتخار است، گفت: فداکاری و از جان گذشتگی آتش نشانان مانند دلیری مردانی است که در هشت سال جنگ تحمیلی برای سربلندی و آزادی کشور بی محابا به دل آتش دشمن زدند.

وی افزود : همانگونه که پیامبرعظیم شأن اسلام می فرمایند:هرکسی که برای رفع حوائج مردم از خانه ی خود خارج شود و در این راه جانش را از دست دهد شهید است، لذا بر خود لازم دانستیم که به همراه همکاران محترم قضایی و اداری و مسئولین انتظامی شهرستان بن  برای ادای احترام به  مقام بزرگ شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو، در مکان آتش نشانی شهرستان بن حاضر و ضمن عرض تسلیت این حادثه ی دردناک به ملت شریف و قدرشناس ایران به خصوص خانواده های این شهدا و مقام معظم رهبری ،از زحمات و فداکاری های آن بزرگواران و همکاران آن ها تقدیر و تشکر به عمل آید.

وی در ادامه اظهار داشت:کاری که آتش نشان انجام دادند،نهایت فداکاری و از خود گذشتگی می باشد  که جهت حفظ جان هم نوعان خویش به جنگ آتش شتافتند و جان خود را در این راه فدا نمودند و آتشی بر جان وقلب تمام ملت ایران زدند.

سیاهپور در پایان گفت :  از خداوند متعال خواستاریم که این شهدا را با سرور و سالار شهیدان محشور و بر علو درجات  الهی نائل گردند و جمله پایانی ((فقط دعا،شاید زیر آوار هنوز کسی نفس می کشد)).

انتخای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی