نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. بهمن 1395 - 13:53
سرپرست اداره کل کتابخانه های کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه فجر بیش از 90 برنامه فرهنگی اعم از مسابقات و نمایشگاه در سطح استان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، یاسر رحیمیان سرپرست اداره کل کتابخانه های کهگیلویه و بویراحمد افزود: در راستای تقویت کتاب و کتابخوانی در استان و ارائه خدمات ثبت نام رایگان در تمامی کتابخانه های عمومی استان انجام می گیرد.

وی در ادامه افزود: در کتابخانه مرکزی شهر یاسوج ثبت نام به صورت نیم بها در روز ۱۲ بهمن انجام می شود.

رحیمیان روایتگری انقلاب توسط کتابداران در زنگ کتابخوانی و انشای مدارس با همکاری آموزش و پرورش استان و تزئین و فضا سازی کتابخانه ها در دهه فجر را از دیگر برنامه های این نهاد عنوان کرد.

وی گفت: بیش از ۶۰ نمایشگاه کتاب از طریق بازنمایی منابع و کتب موجود با موضوع انقلاب اسلامی در کتابخانه های شهری و روستایی استان در دهه فجر انقلاب در سرتاسر استان برپا می شود.

سرپرست نهاد کتابخانه های استان با بیان اینکه نمایشگاه روز شمار انقلاب در کتابخانه آیت الله ملک حسینی شهریاسوج برگزار می شود گفت:  بیش از ۳۰مسابقه نقاشی در بخش کودکان کتابخانه های استان با موضوع «امام آمد»و «انقلاب» برگزار می شود.

رحیمیان جلسات معرفی کتاب، جمع خوانی، نشست های مختلف کتابخوانی با موضوع فجر انقلاب در کتابخانه ها و مدارس، برپایی کلاسهای قصه گویی برای کودکان مهد کودک های استان با خوانش کتابهای قصه های انقلاب از سایر برنامه های فرهنگی نهاد کتابخانه های استان در دهه فجر امسال است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی