نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. بهمن 1395 - 8:14
تهیه کننده فیلم «ممیرو» در خصوص جشنواره فیلم فجر گفت:جشنواره فیلم فجر يك جنبش فرهنگي براي ارتقاء فرهنگ و هنر در كشور است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، سید رضا محقق تهیه کننده فیلم «ممیرو» در خصوص برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره فیلم فجر يك جنبش فرهنگي و يک رنسانس اجتماعي براي ارتقاء و رشد فرهنگ و هنر در كشور است كه هر ساله باتوجه به اقتضای شرايط فرهنگي، سياسي، اقتصادي و اجتماعي فيلم سازان جوان و كهنه كار اين عرصه با هنر خود اين رويداد مهم فرهنگي كشور را رونق ديگر مي بخشند.

وی افزود: از دل جشنواره فيلم فجر آثار فاخر و با ارزش ايراني در دنيا شناخته تر مي شوند و هر ساله فيلم سازان جديد و توانمندي را به عرصه هنر معرفي مي كند.

محقق با بیان اینکه مردم ايران هر ساله مشتاق تر براي دنبال كردن اين آثار در جشنواره فجر هستند گفت: وجود این جشنواره اتفاق بسيار خوب و ميمون براي استان ما است و اين روزها حال و هواي خوشي را مي تواند براي مردم داشته باشد.

این تهیه کننده هم استانی بیان کرد: جشنواره فیلم فجر می تواند در استان خيلي از دغدغه ها و مسائل روزمره كه مردم استان دچار هستند در بُعد فرهنگي و ابعاد ديگر را التيام ببخشد و يه نفس تازه ای در كالبد ذهن مردم ايجاد كند.

وی اضهار کرد: از مجموع ارشاد بايد قدرداني كرد كه همچين فضاي گرم و صميمي را در استان ايجاد كرده است و مطمئنا تاثير بسزايي در روح افراد استان بر جا خواهد گذاشت و مردم استان را با سينما مانوس خواهد كرد.

سید رضا محقق، تهیه کننده فیلم های«ممیرو»، «بردو»«نگاهی به آسمان» و «هات پلات» و عضو انجمن تهیه کنندگان سینمای مستقل است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی