نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. بهمن 1395 - 6:27
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران فرصتی است بی بدیل برای هنرمندان است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهکیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز جشنواره فیلم فجر در استان صادره کرده است.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بنام هنرمند بی همتا»

برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران فرصتی است بی بدیل برای هنرمندان، سینماگران، اصحاب رسانه و مردم استان جهت تبادل اندیشه و در کنار آن برگزاری نشست هایی جهت بالا بردن سطح اندیشه و قطعا آنچه بدست می آید محصول خرد جمعی همین نشست ها است.
اکنون با تلاش های فراوان مجموعه همکارانم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، افتخار میزبانی جشنواره فیلم فجر به عنوان مهم ترین رویداد سینمایی کشور در استان مهیا شد تا شیرینی جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را بر کام هم استانی هایم دو چندان کند.
در نحوه برگزاری و مدیریت جشنواره چشم امیدمان به مدیران خوش فکر استان بوده که با نگاه ویژه استاندار محترم این خواسته به تحقق پیوست و امیدوارم که استقبال با شکوه مردم استان از این رویداد مهم سینمایی قوت قلبی باشد برای همکارانم جهت برگزاری این چنین برنامه های مهمی در استان.
به امید برگزاری جشنواره ای در طراز نام انقلاب شکوهمند اسلامی.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی