نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. بهمن 1395 - 8:35
شهردار یاسوج در خصوص انحلال تیم شهرداری یاسوج گفت: فوتبال شهرداری، شهرداری یاسوج را یدک می کرد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، محمدعلی جاوید شهردار یاسوج در برنامه زنده تلویزیونی شبکه دنا در خصوص انحلال تیم شهرداری یاسوج اظهار کرد: تمام مسئولین شهرداری وقت غرق در فوتبال شهرداری شده بودند.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری یاسوج حرفه ای شده بود و بودجه 400 میلیون تومانی جوابگوی نیاز های این تیم حرفه ای نبود و برای ادامه کار و بقای این تیم هزینه میلیاردی نیاز بود و این امر باعث انحلال این تیم شد.

شهرداری یاسوج با اشاره به این موضوع که وظیفه شهرداری فراهم کردن زیر ساخت های شهری است افزود: شهرداری می تواند به عنوان اسپانسر در حیطه ورزش و فوتبال عمل کند.

وی گفت: شهرداری یاسوج در فوتبال و تیم داری تخصص ندارد و مخالف با ورزش و فوتبال نیست و می تواند به عنوان حامی در کنار تیم باشد.

جاوید به احداث دهکده ورزش استان اشاره کرد و گفت: این مجموعه ورزشی در 38 هزار متر مربع در شهر یاسوج در اسفند ماه کلنگ زنی می شود.

وی گفت: چمن فوتبال، سالن فوتسال، هندبال و بسکتبال، مسیر پیاده روی، زمین تنیس از جمله امکاناتی است که در این دهکده وجود دارد.

جاوید افزود: با استفاده از منابع و تجهیزات شهرداری امید است بخش هایی از این مجموعه ورزشی تا شهریور ماه 96 جهت استفاده همشهریان به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا