نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. بهمن 1395 - 10:48
دو طرح اقتصاد مقاومتی همزمان با دهه فجر در شهرستان بویراحمد با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال و اشتغال 7نفر به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، جاماسب بهمنیار فرمانده سپاه ناحیه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد درمراسم  افتتاح دستاوردهای اقتصاد مقاومتی شهرستان بویراحمد با تحسین عزم جدی کارآفرینان در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با هدف کمک به تولیدات و ایجاد اشتغال برای جوانان، تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی و ایجاد رونق در اقتصاد کشور است.

بهمنیار با اشاره به این که راه توسعه روستاها ایجاد صنایع تبدیلی کوچک درروستاها است افزود: با افتتاح این دو طرح که شامل کاشت گیاهان دارویی در روستای دشتروم و صنایع تبدیلی ماست بندی در کوی آزادگان منطقه شرف آباد یاسوج است.

وی گفت: بسیج سازندگی به ایجاد صنایع تبدیلی در روستاها اهمیت ویژه ای قایل شده است چراکه راه  توسعه روستاها ایجاد صنایع تبدیلی کوچک در روستاها است.

بهمنیار از آمادگی سپاه ناحیه عشایر کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه طرح های اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت : اشتغالزایی و به دنبال آن رفع محرومیت از اهداف اجرای این طرح ها است.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی