نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. اسفند 1395 - 14:56
مسئول بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد، گفت:امسال در کل استان برای یکهزار و 500 نفر در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی به‌ صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، سرهنگ رضا رنجبر مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 860 طرح اقتصاد مقاومتی در دست اجرا و اقدام است،اظهار کرد:امسال در کل استان برای 1500 نفر در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شد.

وی در ادامه بیان کرد: امسال 12 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به عرصه‌های اقتصاد مقاومتی پرداخت کردیم که این پرداخت‌ها از حداقل 5 میلیون تومان تا حداکثر 30 میلیون تومان نسبت به نوع عرصه پرداخت شد.

رنجبر ابراز داشت: کلیه طرح‌های اقتصاد مقاومتی مورد کارشناسی میدانی قرار می‌گرفتند و بعد از تأیید مکان به بانک عامل و پس از آن به پرداخت تسهیلات منجر می‌شد.

وی اظهار کرد: این عرصه ها در منطقه سردسیری شامل گیاهان دارویی و ماکیان و در مناطق گرمسیری در زمینه کشت به لیمو و زعفران فرهنگ سازی خوبی شده است و امسال 18 عرصه اقتصاد مقاومتی داشتیم که به مرحله تولید رسیدند و فروش خوبی هم داشتند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای کلیه محصولات اقتصاد مقاومتی برنامه‌ای تدارک دیده‌ شده که نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در 15 اسفند تا 15 فروردین برپا شود تا این محصولات در معرض دید گردشگران نوروزی قرار بگیرند و به فروش برسند.

وی در پایان اظهار کرد: 17 پروژه عمرانی در سال 95  در بخشهای مختلف اعم از خانه عالم، مرکز بهداشت، گلزار شهدا،کانال ابیاری کشاورزی در سطح کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی