نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. اسفند 1395 - 20:09
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نبود حامی مالی و اسپانسر را مهم‌ترین مشکل ورزشکاران این استان دانست و گفت: در تلاش هستیم تا این زیرساخت‌ها را با کمک و حمایت مسئولان استانی توسعه داده و ورزش استان را ارتقا دهیم.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن تبریک به بانوان قهرمان کهگیلویه و بویراحمدی گفت: بانوان ملی پوش رول بال با همه دشواری و سختی‌ها توانستند در این مسابقات خوش درخشیده و برای کشور و استان افتخارآفرینی کنند.

محمدتقی علوی افزود: باید این بانوان کاری کنند که الگوی دیگر بانوان و ورزشکاران در عرصه ورزشی و اجتماعی باشند.
وی با بیان اینکه ضعف و کمبود در همه استان‌ها تقریبا وجود دارد، افزود: با پیگیری و بررسی‌های انجام شده آسیب‌شناسی در ورزش استان انجام و تلاش می‌کنیم مشکلات را رفع کنیم.
علوی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های ورزشی استان جوابگوی نیاز ورزشکاران نیست گفت: در تلاش هستیم تا این زیرساخت‌ها را با کمک و حمایت مسئولان استانی توسعه داده و ورزش استان را ارتقا دهیم.

وی با عنوان اینکه سرانه ورزشی این استان در گذشته بیش از یک متر و نزدیک به دو متر گزارش شده است، گفت: این موضوع واقعیت نداشته و هنوز کمبودهای زیادی داریم.

وی درخشش بانوان کهگیلویه و بویراحمد در تیم ملی رول‌بال اسکیت بانوان ایران را اتفاقی بسیار خوشایند دانست و افزود: تیم ملی رول‌بال اسکیت بانوان ایران با بازی خوب بازیکنان هم‌استانی توانست نایب قهرمانی جهان در بنگلادش را به دست آورد.

علوی نبود حامی مالی و اسپانسر را مهم‌ترین مشکل ورزشکاران استان بیان کرد و گفت: در حد توان همه ورزشکاران به خصوص بازیکنان تیم ملی رول‌بال اسکیت بانوان استان را حمایت خواهیم کرد.

علوی با اشاره به وجود انواع استعداد و ظرفیت‌های متعدد در استان، بر استفاده بهینه و به‌کارگیری این ظرفیت‌ها تاکید کرد و گفت: برای رسیدن به هدف نهایی باید از این استعدادها بهره کافی را برد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی