نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. اسفند 1395 - 2:19
سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج؛
فوتبال زاگرس یاسوج حمایت شود، شگفتی ساز می شود
سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج گفت: در حال حاضر تیم‌ زاگرس یاسوج در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد و اگر به این تیم‌ توجه شود قادر به شگفتی سازی خواهند بود.

حمید کرمی سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج در گفت و گو با پایگاه خبری چهارفصل با اشاره به نتیجه بازی با قشقایی شیراز گفت: طبق رای کمیته انظباطی نتیجه بازی به نفع تیم زاگرس یاسوج اعلام شد.

 

مربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج با بیان اینکه با کمک خدا و همت بازیکنان تیم در لیگ دو ماندگار شدیم گفت: دست همه اعضای تیم را باید بوسید که بدون هیچ هزینه ای و ریالی تیم را خود را تا رده ششم جدول رساندند.

 

حمید کرمی با اشاره به استعدادها و ظرفیت‌هایی که در فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، اظهار کرد: یکی از استان‌های پر ظرفیت فوتبالی در کشور هستیم که اگر اندکی توجه به فوتبال استان شود در لیگ‌های کشوری شاهد درخشش این استعدادها خواهیم بود.

 

وی افزود: این تیم مزد زحمات و سختی هایی که در این فصل تحمل را دریافت کرد و هدف تیم از روز اول ماندگاری و تثبیت جایگاه خو درلیگ بود که به هدف مشخص شده دست یافتیم.

 

کرمی با بیان این موضوع که تیم زاگرس یاسوج توانایی صعود به لیگ دسته اول فوتبال ایران را داشت گفت: فصل جدید را با قدرت البته اگر حمایت شویم ادامه خواهیم داد.

 

سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج بیان کرد: در حال حاضر تیم‌ زاگرس یاسوج در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد و اگر به این تیم‌ توجه شود قادر به شگفتی سازی خواهند بود.

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی