نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. اسفند 1395 - 13:59
امام جمعه شوشتر در مراسم عزاداری حضرت فاطمه(س) با تسلیت سالروز شهادت این بانوی بزرگ اسلام گفت: افراد عادی توان درک ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگوار را نداشته و خارج از عهده آنان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، حجت الاسلام شکر الله سلیمانی در مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج گفت: انسان ها به دلیل محدودیت فکر، عقل، علم و دانش خود هرگز توانایی پی بردن به فضائل و جایگاه والای بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره (س) را نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه 6 روش برای شناخت قطره ای از دریای فضائل و ابعاد شخصیتی حضرت زهرای اطهر (س) و اثبات جایگاه والای این بانوی بزرگوار وجود دارد افزود: این روش ها شامل استفاده از آیات قرآن کریم، بیانات پیامبر گرامی اسلام (ص)، سخنان حضرت علی (ع)، جملات ائمه اطهار (ع) در روایات مختلف، خطبه های حضرت فاطمه زهرا (س) و سیره عملی و رفتاری آن حضرت است.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: سوره کوثر در مورد حضرت فاطمه زهرا (س) و جایگاه والای ایشان نازل شده و کوثر نیز به معنای خیر کثیر، مطلق، مستمر و دارای شمول است.

وی، حضرت فاطمه زهرا (س) را از الطاف خداوند به بشر و به ویژه مسلمانان دانست و اظهادر داشت: این بانوی بزرگوار القاب متعددی دارد که همگی آنها وجه تسمیه داشته و هیچ کدام نیز بدون دلیل انتخاب نشده اند.

امام جمعه شوشتر گفت: فاطمه به معنای دور بودن آن حضرت و شیعیانش از آتش جهنم بوده و منظور از زهرا نیز درخشندگی این بانوی بزرگوار هنگام عبادت است.

وی اظهار داشت: بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در محراب عبادت درخشش خاصی برای اهل آسمان داشت همانند ستاره ها که برای اهل زمین می درخشند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی