نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. اسفند 1395 - 3:33
ملی‌پوش فوتسال کشور که اهل روستای گندی خوری یاسوج است به دلیل پاره شدن رباط صلیبی پای خود از حضور در اردوی تیم ملی فوتسال باز مانده است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، در سال‌های اخیر مهم‌ترین موفقیت استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه ورزش به درخشش بازیکنان دختر در تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال برمی‌گردد.

بازیکنان دختر توانستند در تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال حضوری درخشان داشته باشند و آن گونه که مهناز آشتیانی مربی آن‌ها می‌گوید بیش از 15 بازیکن هم استانی تجربه حضور در اردوهای تیم ملی فوتبال و فوتسال را در رده‌های مختلف داشته‌اند.

دختران کهگیلویه و بویراحمدی به قدری در این عرصه خوش درخشیدند که سال گذشته بهترین بازیکن فوتبال ایران و بانوی اول فوتبال کشور یعنی شبنم بهشت از این استان انتخاب و معرفی شد.

بازیکنان هم استانی علاوه بر این توانستند در چندین میدان بزرگ دیگر حائز رتبه‌های برتر شوند به گونه‌ای که تیم فوتسال دانش‌آموزان دختر استان قهرمان فوتسال کشور شد.

اکثر بازیکنان این استان که توانسته‌اند به اردوهای تیم ملی راه یابند دخترانی هستند که از روستاها رشد کرده‌اند و به این مرحله رسیده‌اند که اکنون حتی بهترین بازیکن غرب آسیا از این استان معرفی می‌شود.

برای نخستین بار و به همت افراد دلسوزی چون مهناز آشتیانی همایشی برای تجلیل از این بازیکنان برگزار شد.

در حاشیه این همایش که در محل خانه هندبال در مجموعه ورزشی دولت‌آباد یاسوج برگزار شد بیش از هر چیز مصدومیت فهیمه ارزانی بازیکن ملی‌پوش هم استانی نمود پیدا می‌کرد که حتی با مصدومیتی که داشت در کنار تیم و بازیکنان و مربی اش بود.

این بازیکن تیم ملی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ناحیه رباط صلیبی دچار مشکل شده است افزود: این مصدومیت در حالی اتفاق افتاد که قرار بود به اردوی تیم ملی دعوت شوم.

ارزانی که با پای لنگان در این همایش حضور پیدا کرده بود، افزود: به دنبال مداوای پای خود هستم تا هر چه زودتر به میادین برگردم.

به اساس این گزارش از مسؤولان استانی انتظار می‌رود که این بازیکن ارزنده تیم ملی را تنها نگذارند و برای مراحل درمان وی مساعدت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی