نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. اسفند 1395 - 7:41
شهردار یاسوج گفت: از تقاطع گلزار شهدا تا ورودی شهر چیتاب به نام سردار اورنگ نامگذاری شده که امروز از تابلوی این شهید رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل محمدعلی جاوید شهردار یاسوج در مراسم رونمایی از پلاک افتخار شهدا اظهار کرد: گرامی‌داشت شهدا و تکریم از خانواده‌های شهدا از اوجب واجبات و وظیفه همگانی است.

شهردار یاسوج اذعان کرد: در کنگره سرداران شهدا پیشنهادی را به شهرداری دادند مبنی بر اینکه در کوچه‌های شهر یاسوج پلاک شهدا را نصب کنیم.

وی اذعان کرد: با نصب این پلاک‌ها در مناطق مختلف شهر فرزندان از این اقدام الگو بگیرند.

جاوید گفت: از اقدامات شهرداری در راستای تجلیل از شهدا بنا داریم یکی از معابر شهر را به نام شهید سردار ستار اورنگ نامگذاری کنیم.

وی بیان کرد: از تقاطع گلزار شهدا تا ورودی شهر چیتاب به نام سردار اورنگ نامگذاری شده که امروز از تابلوی این شهید رونمایی می‌شود.

جاوید اذعان کرد: زمین خوبی را در اختیار سپاه فتح برای احداث باغ موزه قرار دادیم که آمادگی لازم برای همکاری و بهره‌برداری از آن را داریم.

 

بیش از 60 برنامه در بزرگداشت شهدا برگزار شد

سید منصور موسوی مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم رونمایی از پلاک افتخار شهدا با تبریک ۲۲ اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهید اظهار کرد: در ۲۲ اسفندماه سال ۵۸ با فرمان تاریخی امام راحل و ۱۰ ماده ای خود دستور تشکیل بنیاد شهید را صادر کردند.

 

مدیرکل بنیاد شهید کهگلیویه و بویراحمد با بیان اینکه اهمیت دستور تشکیل بنیاد شهید بسیار مهم است، گفت: امام خمینی (ره) تاکید داشتند که خدمت به شهدا باید خدمت بی منت باشد.

موسوی با بیان اینکه خانواده های شهدا به عنوان میراث داران از حرمت والایی برخوردار هستند، گفت: امیدواریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم.

موسوی تصریح کرد: ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه به عنوان هفته شهید نامگذاری شده که برنامه های متعددی در سطح کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.

این مسوول در ادامه سرکشی از ایثارگران در قالب طرح سپاس، ۶۷۷مورد دیدار، کاشت نهال در استان، برگزاری یادواره شهدای متولد اسفندماه، عطرافشانی گلزار شهدا و سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، همایش پیاده روی و رونمایی از پلاک افتخار شهدا و تحلیل از مادران و همسران شهدا را از برنامه های بنیاد شهید در هفته شهدا عنوان کرد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی