نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. فروردين 1396 - 9:23
۱۰۰ جهادگر از استان البرز با هدف محرومیت‌زدایی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اقتصاد مقاومتی مهمان روستاهای چاروسا شدند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، در ایام نوروز که بسیاری در مسافرت و دید بازدید هستند کسانی هم هستند که به فکر محرومان باشند و بار خدمت و جهاد را ببندند و در جهت کمک به محرومان قدم بردارند.

گروه  جهادی شهید مصیب‌زاده استان البرز با هدف محرومیت‌زدایی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اقتصاد مقاومتی راهی روستاهای محروم چاروسای استان کهکیلویه و بویراحمد شدند.

علیرضا مهدوی گفت: به یاری خداوند اردوهای محرومیت‌زدایی گروه جهادی رایت‌المهدی (عج) و شهید مصیب‌زاده به مدت سه سال در روستاهای چاروسا استان کهکیلویه وبویراحمد برگزار خواهد شد.

مسئول قرارگاه رایت المهدی(عج) تصریح کرد: از روز شنبه ۲۵ دی ماه پیش قراولان گروه جهادی برای هماهنگی و شناسایی به منطقه مذکور سفر کرده و با مسؤولان استانی و شهرستانی و مردم شریف منطقه دیدار کردند.

وی افزود: این گروه جهادی 100 نفر متشکل از 60 آقا و 40 خانم است که با هدف کمک‌رسانی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، ایجاد اشتغال و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، عمرانی، بهداشتی، پزشکی شروع به کار کردند.

مهدوی خاطرنشان کرد: در عرصه اقتصاد مقاومتی با توجه به عزم مردم و مشکل بیکاری و وجود بسترهای فوق‌العاده اشتغال در منطقه، عرصه‌های منطقه شناسایی و مقدمات پژوهشی چند طرح با هماهنگی مردم، مسؤولان منطقه و تیم تخصصی جهادگران آغاز شده است که با یاری خداوند به محض حصول نتیجه علمی و عملی اقدام خواهد شد.

مسوول قرارگاه رایت المهدی(عج) و شهید مصیب‌زاده استان البرز یادآور شد: این اردوی جهادی با حضور اقشار مختلف  شامل دکتر دندانپزشک، مهندس عمران، ماما، روحانی و سایر افراد خدمت رسان برگزار خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه این گروه تا روز 6 فروردین در حال فعالیت خواهند بود اضافه کرد: نسبت به چند مشکل از جمله قبوض برق این منطقه که بسیار نگران کننده است در حال پیگیری هستیم که امیدواریم نتیجه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی