نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. فروردين 1396 - 14:26
تاکنون برای انتخابات شورای اسلامی شهر مادوان ۲۶ نفر با حضور در فرمانداری بویراحمد به طور رسمی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ثبت‌نام ۲۰ نفر آنها نهایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، سومین روز ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بویراحمد در حال برگزاری است.

طایفه‌گرایی به عنوان معضلی که در بدنه شورای شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد رسوخ کرده، روز به روز این پارلمان محلی را از انجام وظیفه اصلی خود دورتر کرده تا این روزها مردم این استان به شدت از خدمات شهری ناراضی باشند.

 

مادوان چهارمین شهر استان به لحاظ جمعیت 

رئیس شورای اسلامی شهر مادوان گفت: مادوان در چندسال اخیر به چهارمین شهر استان به لحاظ جمعیت تبدیل شده است، اما زیر ساختهای لازم جهت رفاه و آسایش شهروندان در حوزه های عمرانی ، بهداشتی ، آموزشی, مذهبی, فرهنگی، ورزشی،اجتماعی و تفریحی فراهم نگردیده است که برای دستیابی به این مهم نگاه ویژه مسولین شهرستانی و استانی را به این شهر نوپا می طلبد.

عزل شهردار مادوان در پی نارضایتی مردم

پس از آنکه شهرداری مادوان نتوانست رضایت شهروندان را جلب کند، شورای شهر مادوان با تشکیل یک جلسه اضطراری در تاریخ 13 خرداد 95  شهردار این شهر را بر کنار کرد.

در این جلسه پس ار بحث و تبادل نظر، رای گیری به عمل آمد و شورای اسلامی شهر مادوان با 4 رای موافق استیضاح از 5 رای آیت الله لطیف پور را از سمت شهردار مادوان استیضاح کرد.

 

ثبت نام 26 نفر تا کنون برای انتخابات شورای شهر مادوان

در سه روز اولیه ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر تعداد زیادی برای حوزه انتخابیه شهر مادوان ثبت نام کرده اند که این آمار در نوع خود به نسبت جمعیت کم این شهر جالب توجه است.

 تاکنون برای انتخابات شورای اسلامی شهر مادوان ۲۶ نفر با حضور در فرمانداری بویراحمد به طور رسمی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ثبت‌نام ۲۰ نفر آنها نهایی شده است.

 از تعداد 26 نفر ثبت نامی برای انتخابات شورای اسلامی شهر در مادوان  ۲۳ نفر مرد و سه نفر دیگر زن هستند.

از چهره های سرشناس ثبت نام شده ها در تا روز سوم می توان از رضا فرخ‌پور، سردار رحیمی نسب عضو شورای اسلامی شهر مادوان و مریم خالدی فر، سید احمد سروش، عنایت‌الله بهرام نیا (بهرامی) و فریده دیده بان نام برد.

 

 

«رضا فرخ‌پور» فرهنگی بازنشسته که تجربه سال‌ها فعالیت در شورای شهر را دارد و او در کنار «رحیمی‌نسب» برای شهر تلاش‌های کرد و حال برای بار دیگر به صحنه انتخابات می‌آید.

 

«محمدرضا یزدان پناهی»، «سردار رحیمی‌نسب»، «صادق غفاری‌زاده»، «رضا فرخ‌پور» و «مهدی روزیان» پنج نفری هستند که شورای شهر مادوان را در دوره چهارم به دست گرفتند.

 

حال باید دید افراد جدیدی که برای انتخابات شورای اسلامی شهر در مادوان ثبت نام کرده اند چه برنامه هایی برای شهروندان دارند تا نارضایتی هایی که در این حوزه انتخابیه وجود دارد را مرتفع کنند یا خیر.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی