نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. فروردين 1396 - 14:17
پنجمین روز ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، مراد دیو دوست کارشناس ارشد مدیریت دولتی و مدرس دانشگاه‌های استان‌های کهگیلویه و بویراحمد با حضور در فرمانداری بویراحمد پا به عرصه پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج گذاشت.

وی را جمع زیادی از اقشار مختلف مردم، روحانیون، دانشگاهیان، فرهیختگان، ریش‌سفیدان و معتمدان همراهی کردند.

این کاندیدای احتمالی انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج در حاشیه این آئین در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: شوراهای اسلامی، بزرگترین نهاد مردمی در کشور می باشند به طوری که خداوند به پیامبر اکرم (ص) دستور داد که در تمامی کارها با دیگران مشورت کند و این امر جایگاه شورا را بیان می کند.

 

محبوبه آذرگشب مشاور امور بانوان فرماندار بویراحمد و دبیر بانوان مجمع نیروهای خط امام(ره) با حضور در فرمانداری بویراحمد برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج ثبت نام کرد.

 

محمدرحیم دهراب‌پور چهره شاخص اصولگرایان شهرستان بویراحمد و استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در فرمانداری بویراحمد برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج ثبت‌نام کرد.

 

بهنام مومنی متولد سال 1365کارشناس ارشد شهرسازی و مدرس  دانشگاه‌های استان‌ کهگیلویه و بویراحمد و عضو نظام مهندسی ساختمان با حضور در فرمانداری بویراحمد پا به عرصه پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج گذاشت.

 

ایمان جاوادنه عضو نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در فرمانداری بویراحمد نام خود را حضور در رقابت پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج به ثبت رسانید.

مهدی روزیان متولد 1361 دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت برنامه ریزی شهری و عضو فعلی شورای شهر مادوان و سخنگوی شورای این شهر است.

 

محمدرضا آریا دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد عمران برای شهر چیتاب اعلام حضور کرده است.

ابوطالب جاویدانه دارای مدرک کارشناسی ارشد روان شناسی برای انتخابات شورای شهر در یاسوج اعلام حضور و ثبت نام کرد.

محمد صدری از دیگر نامزد هایی بود که در انتخابات شورای شهر در یاسوج ثبت نام کرده است

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی