نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. فروردين 1396 - 11:40
صبح امروز ششمین روز ثبت‌نام از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری بویراحمد انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، عبدالحمید پناهی دبیر ستاد انتخابات در شهریتان بویراحمد به خبرنگار چهارفصل گفت: در شهر یاسوج 22 نفر، مادوان 1 نفر، مارگون 3 نفر، چیتاب 4 نفر و لوداب 1ه نفر برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده اند.

سجاد نوبهار از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با سابقه بیش از یک دهه فعالیت رسانه‌ای با حضور در فرمانداری بویراحمد رسماً کاندیدای شورای شهر یاسوج شد.

نوبهار هم اکنون مدیر خبرگزاری بین المللی تسنیم، رئیس بسیج رسانه شهرستان بویراحمد، بازرس انجمن اهدا عضو استان، مدیرعامل موسسه فرهنگی و تبلیغی رهروان ولایت و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات است.

 

عطا‌ء‌الله دانشی عضو شورای برنامه ریزی آموزش و پرورش و از فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در فرمانداری بویراحمد ثبت‌نام کرد.

وی با شعار «یا امام رضا (ع)» نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج شد.

جمع زیادی از دانشگاهیان، فرهنگیان، نخبگان و چهره‌های شاخص سیاسی دانشی را همراهی کردند. وی دارای مدرک دکترا است.

 

خداداد افشاریان داور بین‌المللی و کارشناس فوتبال ایران با حضور در فرمانداری بویراحمد برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج ثبت‌نام کرد.

در این آئین جمعی از پیشکسوتان ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد او را همراهی کردند.

افشاریان دارای مدرک کارشناسی تربیت‌بدنی است.

 

آزیتا حکمتی اصل قهرمان کیک بوکسینگ کشور با حضور در فرمانداری بویراحمد رسما پا در عرصه انتخابات شورای شهر یاسوج گذاشت.

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد فیزیولوژی است.

 

محمد باقر رهامی کارشناس ارشد معماری با ورود به فرمانداری بویراحمد کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.

رهامی همچنین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان و بسیج هنرمندان شهرستان بویراحمد است.

 

فرشاد نگین‌تاجی با همراهی جمعی از اقشار مختلف مردم، مهندسین، فرهنگیان، دانشگاهیان، ریش سفیدان و معتمدان در فرماندرای بویراحمد حاضر شد و کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.

همچنین همسر و «باران» دختر فرشاد نگین‌تاجی نیز او را همراهی کرد.

 

صمد عزیزپور با حضور در فرمانداری بویراحمد نام خود را به عنوان کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج ثبت کرد.

 

کیوان آشنا کارشناس عمران و با سابقه طولانی در عرصه پروژه‌های عمرانی با همراهی اقشار مختلف مردم، شخصیت‌ها، فرهنگیان، دانشگاهیان و معتمدان وارد عرصه رقابت پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.

 

 

سید امید رضا توفیقی جوان کهگیلویه ای با حضور در ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد نام خود را در این ماراتن سیاسی ثبت کرد.

وی دارای تحصیلات کارشناسی حسابداری است.

 

حمیدنیک بین جوان یاسوجی با حضور در ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد نام خود را در این ماراتن سیاسی ثبت کرد.

وی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد کامپیوتر است.

 

الهه شیروانی نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج در حاشیه ستاد انتخابات فرمانداری بویراحمد به نقش بانوان در توسعه و مشارکت شهرتاکید و افزود:  نقش بانوان در اجتماع همانند یک مادر در خانه است که مسئول و مدیر خانه و خانواده است. بانوان می توانند در جوامع اجتماعی، محیط های آموزشی، فرهنگی و حتی سیاسی نقش آفرینی کنند.

 

سید طاهره عباس پور ده برآفتاب بانوی جوان یاسوجی با حضور در ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد نام خود را در این ماراتن سیاسی ثبت کرد.

وی متولد سال 1360 دارای تحصیلات کارشناسی تربیت بدنی است.

 

 

پویان‌صفت کارشناس اقتصادی و حسابداری با همراهی جمعی از اقشار مختلف مردم و با حضور در فرمانداری بویراحمد کاندیدای شورای اسلامی شهر یاسوج شد.

وی بیش از ۱۵ سال سابقه کار در امور پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد دارد.

 

محمد صدری کارشناس ارشد برنامه‌ریزی با همراهی جمعی از فرهنگیان، دانشگاهیان و ریش سفیدان و معتمدان در فرمانداری بویراحمد حاضر شد و نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.

 

مهندس جهانبازی با توجه به سابقه کاری و شناخت مشکلات و معضلات شهری و توانایی در ارائه راهکارهای اجرایی متناسب با شرایط خاص شهر یاسوج از لحاظ پدیده های طبیعی ، گردشگری و ژئو توریسم منطقه اهداف خود از شرکت در انتخابات را اینگونه مطرح میکند: میتوان با جذب سرمایه های داخلی و خارجی با توجه به طبیعت زیبای شهر یاسوج و افزایش فضاهای فرهنگی و تفریحی یا الزام به زیباسازی معماري شهري و نمای ساختمانها با اعمال تخفیف در صدور پروانه  ساختمانی با هدف جذب توریسم گام مهمی در تامین‌مخارج‌ بازسازی زیرساختها برداشت.

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی